Tanio sprzedam książki i podręczniki - zawalają mi tylko miejsce w pokoju

1. Data: 2004-08-24 17:02:48

Temat: Tanio sprzedam książki i podręczniki - zawalają mi tylko miejsce w pokoju
Od: "LPTO" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tanio sprzedam książki i podręczniki - zawalają mi tylko miejsce w pokoju
Ceny d 3 do 20 zł, oczywiście do negocjacji
Odbiór osobisty we Wrocławiu

- Virginia Evans, Jenny Dooley "Enterprise 3 Pre-Intermidiate Coursebook"
- Liz & John Soars "New Headway English Vourse Elementary"
- Dallapiazza, Jan, Schonherr "Tangram 1A" Kursbuch & Arbeitsbuch
- Stanisław Bęza "Nowe repetytorium z języka niemieckiego"
- Krzystof Kłaczkow, Marcin Kurczab, Elżbieta Świda "Matematyka dla
licealistów, klasa II"
- Krzystof Kłaczkow, Marcin Kurczab, Elżbieta Świda "Matematyka dla
licealistów, klasa III i

IV"
- Maria Adamczyk, Bożena Chrząstowska, Józef Tomasz Pokrzywniak
"Starożytność-Oświecenie"
- Stanisław Makowski "Romantyzm"
- Tadeusz Bujnicki "Pozytywizm"
- Barbara Bartnicka "Język i my 3"
- Jadwiga Kop, Maria Kucharska, Elżbieta Szkurłat "Geografia
społeczno-ekonomiczna"
- Maria Koszmider "Chemia dla szkół średnich w zadaniach"
- Krzysztof Pazdro, Witold Danikiewicz "Chemia dla licealistów"
- Tomasz Umiński, Henryk Wiśniewski "Biologia dla klasy drugiej LO"
- Henryk Wiśniewski "Biologia dla klas III"
- Tadeusz Cegielski, Katarzyna Zielińska "Historia 2 dzieje nowożytne"
- Grażyna Szelągowska "Historia 3 dzieje nowożytne i najnowsze 1815-1870"
- "Przysposobienie obronne dla szkół ponadpodstawowych"

Mogę też odsprzedać reprinty takich książek jak:
- Sobiesław Zasada, "Szybkość bezpieczna" (współpraca Stefan Wysocki)
- O. A. Bogdanow, E. S. Cygankow "Sportowa jazda samochodem"
- Eugeniusz Porębski "Samochód - kontrukcya, obsługa, naprawa", tom I i II
- W.Pachoń , A.Sklorz "Usprawnienia Poloneza"
- Sarchoszcian, Malianow "Riemont awtomobilia GAZ-24 Wołga"
- "Awtomobil Niva WAZ-2121 ustrojstwo i riemont"
- Witold Rychter "Sztuka prowadzenia samochodu"
- "Awtobus ŁAZ 699R, 699RE, 699RT"
- Witold Rychter "Doświadczony kierowca"
- Czesław Blok, Wiesław Jeżewski "Mały Podręcznik Kierowcy"
- Staton Abbey "Obsługa układów kierowniczych hamulcowych i zawieszenia
pojazdów samochodowych"
- Sabinin, Pljechanow, Ćierniajkin "Awtomobil uciebnik szofiera wtarowo
kłasa"
- Zbigniew Kuczyński "Mechanika pojazdów samochodowych" cz. I
- Zbigniew Kuczyński "Mechanika pojazdów samochodowych" cz. II

Więcej informacji (cenny oraz skany okładek) na http://lpto.webpark.pl

LPTO - Lokalna Prywatna Tablica Ogłoszeń

2. Data: 2004-08-24 17:17:44

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-24 19:02 +0200, Użytkownik LPTO napisał :

> Tanio sprzedam książki i podręczniki - zawalają mi tylko miejsce w pokoju
> Ceny d 3 do 20 zł, oczywiście do negocjacji
> Odbiór osobisty we Wrocławiu

I musisz o tym przypominac codziennie? NTG, sio! To nie forum reklamowe!

Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

3. Data: 2004-08-24 21:54:35

Od: "LPTO" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I musisz o tym przypominac codziennie? NTG, sio! To nie forum reklamowe!

o sorki, nie zauważyłem, że tu się pojawia po zaledwie kilka postów dziennie
i ogłoszenie może spokojnie leżeć ładnych parę dni i nie wylecieć 10 ekranów
do góry ;)

Jako, że wrzesień (a więc i początek szkoły) tuż tuż, to jeszcze pozwolę
sobie kilka razy ogłosić te podręczniki - potem już nie będzie to miało
sensu, a może akurat komuś przyda sie tańsza kniga.

LPTO

4. Data: 2004-08-24 22:01:43

Od: iwona <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

LPTO napisał(a):

> Jako, że wrzesień (a więc i początek szkoły) tuż tuż, to jeszcze pozwolę
> sobie kilka razy ogłosić te podręczniki - potem już nie będzie to miało
> sensu, a może akurat komuś przyda sie tańsza kniga.

Pozwol sobie na to na grupach z ogłoszeniami - po to powstały..

--
iwona
http://zsilubin.glt.pl ::: http://forumlubin.glt.pl

Uczenie moze byc latwe, zobacz jak robia to najlepsi
umowa o pracę - czas nieokreślony a UE
..::{ książki i podręczniki tanio oddam }::..
Hi
Solina 2004