Taras - co radzicie ?

21. Data: 2006-03-16 16:00:30

Temat: Re: Taras - co radzicie ?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> W końcu się dowiedziałam jak one wyglądają:D

Pogoogluj; znajdziesz mnóstwo zdjęć :-)

> A jest jakaś polska nazwa?

Oficjalnie to Pręgowiec amerykański. Ale nie wiem, czy
znajdziesz w Ameryce Polaka, który by tej nazwy używał.
To po prostu czipmank.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-03-16 16:09:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Mar 2006 16:00:30 GMT, Michal Misiurewicz napisał(a):

> Pogoogluj; znajdziesz mnóstwo zdjęć :-)

Poguglałam.
Po prostu kilka razy słyszałam od bratanka: czipamnk, ale potem ulatywało i
nie sptrawdzałam:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-03-16 16:52:40

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:
> Oficjalnie to Pręgowiec amerykański. Ale nie wiem, czy
> znajdziesz w Ameryce Polaka, który by tej nazwy używał.
> To po prostu czipmank.

Mi wychodzi, że to chipmunk
http://www.duck-rock.com/Local%20Wildlife%20Chipmunk
%202.jpg
Prawda, że śliczny ;-)
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

24. Data: 2006-03-16 20:20:14

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Mi wychodzi, że to chipmunk
> http://www.duck-rock.com/Local%20Wildlife%20Chipmunk
%202.jpg
> Prawda, że śliczny ;-)
> Pozdrowienia

Śliczny, prawda.
michalina

25. Data: 2006-03-17 04:50:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Zapomniałem dodać, że dziury po sękach zatyka sie chipmunkami:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/chipmunk.jpg

Trzeba uwazac, zeby nie nadepnac ;)
Czy te deski sa wlasnie z zywotnika olbrzymiego?

Pozdrawiam,
Bpjea

26. Data: 2006-03-17 04:53:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Oficjalnie to Pręgowiec amerykański. Ale nie wiem, czy
> znajdziesz w Ameryce Polaka, który by tej nazwy używał.

Na pewno tacy sa. Musisz poszukac wsrod kolegow akademikow z wydzialow
biologicznych :)

Pozdrawiam,
Bpjea

27. Data: 2006-03-17 08:37:55

Od: dj <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jago napisał(a):
> "eddi" <e...@o...pl> wrote in message
Proszę o podzielenie się Waszymi doświadczeniami, co położyć

> Podpisuje sie pod kostka! Mam 2 tarasy i w zyciu juz nie poloze
> zadnych, nawet najbardziej mrozoodpornych plytek. W naszym klimacie po
> prostu sie nie sprawdzaja.

Też mam kostkę i polecam. Tyle że ja zrezygnowałem w ogóle z płyty
betonowej jest tylko podsypka cementowo piaskowa dobrze zagęszczona (tzw
chudy beton)i na to kostka. Zero problemów, woda spływa w głąb, nie jest
ślisko nic nie odpada. Jeśli chodzi o kostkę to teraz pewnie wziąłbym
granitową, ale wtedy stać mnie było tylko na betonową). Taras wygląda na
tyle fajnie że sasiadka która miała płytki i po 3 latach zaczely się
odspajać wzieła ekipę, która robiła u mnie skuła beton :-) i położyła
kostkę.

pozdrawiam

DJ

28. Data: 2006-03-17 14:06:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Trzeba uwazac, zeby nie nadepnac ;)

On jest czujny.

> Czy te deski sa wlasnie z zywotnika olbrzymiego?

Tak. Położone prawie 10 lat temu i posmarowane świństwem
impregnującym tylko na początku. Potem słońce i woda.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz