Taras w ogrodzie - tylko z czego

1. Data: 2005-05-05 17:48:57

Temat: Taras w ogrodzie - tylko z czego
Od: "IKS" <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuje zrobienie tarasu na ziemi w części ogrodowej ... pytanie tylko
z czego: z cegły klinkierowej, kostki brukowej, kostki granitowej ?
Możecie mi coś doradzić z czego najlepiej zrobić taki taras -
najważniejsze aby był to materiał trwały, estytyczny ,aby łatwo
utrzymać czystość. Prosze o porady :-)

Jeśli ktoś ma zdjęcie swojego ogrodu to można wysłać na priva.

Pozdrawiam Irek
mail: U...@d...com.pl (oczywiście bez USUNTO_)

2. Data: 2005-05-05 18:38:29

Temat: Re: Taras w ogrodzie - tylko z czego
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <U...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Możecie mi coś doradzić z czego najlepiej zrobić taki taras -
> najważniejsze aby był to materiał trwały, estytyczny ,aby łatwo

Stawiam na kostkę brukową albo granitową.
mam taras z kamieni łupanych, sprawdza się b.dobrze.
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-05-05 18:41:01

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam napisać : brukową albo granitową :-)
Bogda

4. Data: 2005-05-05 18:44:17

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> chciałam napisać : brukową albo granitową :-)
> Bogda

brukową , granitową !! - przepraszam s było blisko a, :-))

5. Data: 2005-05-05 19:01:00

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również polecam. Zobacz: http://www.realit.pl/
--
pzdr
bluszcz

6. Data: 2005-05-05 19:11:12

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuje zrobienie tarasu na ziemi w czę&#65533;ci ogrodowej ... pytanie tylko
> z czego: z cegły klinkierowej, kostki brukowej, kostki granitowej ?
> Możecie mi co&#65533; doradzić z czego najlepiej zrobić taki taras -
> najważniejsze aby był to materiał trwały, estytyczny ,aby łatwo
> utrzymać czysto&#65533;ć. Prosze o porady :-)
>
> Je&#65533;li kto&#65533; ma zdjęcie swojego ogrodu to można wysłać na priva.
>
> Pozdrawiam Irek
> mail: U...@d...com.pl (oczywi&#65533;cie bez USUNTO_)
Ja mam patio/taras zrobiony z plyt betonowych steplowanych, w kolorze piaskowca
otoczone murkiem suchym z piaskowca (zobacz:
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_w_puchalski . Teraz to juz tak tragicznie
nie wyglada. Ogrod prawie jest ukonczony. wkrotce zauktualizuje galerie)
Zalety: szybko sie uklada, latwe w utrzymaniu, tanie
Wady: duzo sie naszukalem tych plyt. Byly w kolorze piaskowca, ale z dziwnymi
wzorami. W koncu zamowilem wzor udajacy piaskowiec w takim kolorze.
Jednak ostatnio w hipermarketach budowlanych widzialem sporo fajnych wzorow.
Jednak gdybym rok temu dotarl do tego producenta, ktory zostal wymieniony w tym
watku, to napewno bym wybral: http://www.realit.pl/realizacje.html?i=0).
Jest bardziej "srodziemnomorska niz moja wychuchana plyta
Pomysl jeszce o decku. Deska ryflowana ukladana na legarach. Swietna sprawa
Pozdrawiam
Wojtek

7. Data: 2005-05-05 19:18:36

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 May 2005 20:44:17 +0200, "Bogda" <b...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
>brukową , granitową !! - przepraszam s było blisko a, :-))

Co nie zmienia fakty, ze nadal masz źle ustawiony czytnik i deklaracje
charsetu ;-)
--
Guru dziś złośliwy, bo zły

8. Data: 2005-05-05 19:41:17

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> On Thu, 5 May 2005 20:44:17 +0200, "Bogda" <b...@w...pl> wrote:
>

> --
> Guru dziś złośliwy, bo zły

Czemu? Fachowce na budowie nawalili ;)?
Pozdrowienia
Gosia

It has removed 1165 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

9. Data: 2005-05-05 19:57:50

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <U...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Planuje zrobienie tarasu na ziemi w części ogrodowej ... pytanie tylko
> z czego...
========================
To zależy, czego oczekujesz. Ja mam taras z klocków drewnianych kupionych
w Castoramie. Obecnie maja 5 lat i jeszcze troszkę wytrzymaja. Jak chcesz
mieć drobnomieszczaństwo i draństwo to strzel sobie beton lub udawany
marmur - oba jednakowo straszne. Jak już kamień na ziemi to marmur (granit
przypomina mi ulicę...). Ale czy to bedzie ładne? Zależy od otoczenia.
Gdybym robił taraz jeszcze raz, zrobiłbym z drzewa, ale z "bruku" dębowego..
Jan

10. Data: 2005-05-05 20:11:22

Od: "IKS" <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:

> Ja mam patio/taras zrobiony z plyt betonowych steplowanych, w kolorze
> piaskowca otoczone murkiem suchym z piaskowca (zobacz:
> [...]

Możesz podesłac na priva jakieś większe (aktualne) zdjęcia ?

> Ogrod prawie jest ukonczony. wkrotce
> zauktualizuje galerie) Zalety: szybko sie uklada, latwe w utrzymaniu,
> tanie

Mniej więcej jakie są koszty samej płyty ? Czy to jest naturalny
piaskowiec czy beton udający piaskowiec ?

> [...]
> widzialem sporo fajnych wzorow. Jednak gdybym rok temu dotarl do
> tego producenta, ktory zostal wymieniony w tym watku, to napewno bym

Który kolor wydaje się tobie praktyczny i łatwy w utrzymaniu czystości?

> Jest bardziej
> "srodziemnomorska niz moja wychuchana plyta Pomysl jeszce o decku.
> Deska ryflowana ukladana na legarach. Swietna sprawa

Nie za bardzo wiem o czym piszesz ? Możesz pokierować mnie co to jest i
gdzie tego szukać ?

> Pozdrawiam Wojtek

Pozdrawiam Irek

Uschniety bambus
Chwalę się
Zakup kosiarki spalinowej co polecacie ???
Pierwsza piwonia
budleja