Tarasowe zimą

1. Data: 2000-09-05 09:11:57

Temat: Tarasowe zimą
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję rady, co zrobić zimą z cestrum i abutilonami? Czy mogą zimować w
piwnicy, ok 5 stopni i dość ciemno, zimuję tam fuksje i granat, ale w stanie
bezlistnym. Zeszłej zimy abutilon stał w pokoju i szkodniki szalały, a z
cestrum w ogóle nie mam doświadczenia, poza tym, że urosło 1 m od
października.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-09-05 23:07:39

Temat: Re: Tarasowe zimą
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mojego cestrum temperatura ok. 5C jest wystarczająca, krótkotrwały
przymrozek na zewnątrz też wytrzymuje.
U mnie nawet w widnym miejscu szybko gubi liście w domu, lepiej żeby trochę
podsechł niż go przelać, bo i tak wiosną dobrze odrasta od korzeni i kwitnie
późnym latem.
W sumie przechowywanie cestrum nie różni się od datur i innych tarasowych.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

Slownikowe
Gdzie kupic namnazarke?
Kwitnąca Azalia
Datura piekna roslina i malo wiadomosci??
rozmnazanie berberysu