Tarczniki

1. Data: 2003-11-16 17:30:35

Temat: Tarczniki
Od: "S E R G I T" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanie:
Na mojej cytrynie pojawiły się tarczniki.
W lecie były tępione Tarcznikiem w tabletkach, obecnie znów się pojawiają.
Myję liście i pędy wodą z ludwikiem, lecz z miernym skutkiem. Drzewko to ma
prawie 200 cm, i ponad 20 lat
Dziękuję z góry i czekam na poradę

2. Data: 2003-11-16 21:20:09

Temat: Re: Tarczniki
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bp8c8r$g90$1@charlie.news.tkdami.net S E R G I
T<s...@p...fm> napisał(a):

> Na mojej cytrynie pojawiły się tarczniki.
> W lecie były tępione Tarcznikiem w tabletkach, obecnie znów się pojawiają.
> Myję liście i pędy wodą z ludwikiem, lecz z miernym skutkiem.

Hejka. Wynieś się albo cytrynę z domu. Pryśnij: Actellic 500 EC (0,1%)
lub Mospilan 20 SP (0,02%) dwukrotnie co 14 dni. Wspólne przebywanie z
opryskaną cytryną grozi konsekwencjami, które najlepiej opisze Ci Michał z
Ameryki. :-)
Pozdrawiam bezpiecznie Ja...cki

3. Data: 2003-11-17 10:28:19

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S E R G I T" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
pojawiają.
> Myję liście i pędy wodą z ludwikiem, lecz z miernym skutkiem. Drzewko to

Kiedyś polecano skrobanie, ale teraz to nie wiem czy aby można.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

4. Data: 2003-11-17 17:50:09

Od: "Małgorzata Kwaśnik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś polecano skrobanie, ale teraz to nie wiem czy aby można.

Hej! Ja miałam taki problem z bluszczem. Poskutkowało kiedy spruskałam
obficie kwiatek zaparzonym zielem skrzypu polnego (można go kupić w każdym
sklepie zielarskim).

Małgorzata

5. Data: 2003-11-17 19:41:15

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Nie wiem czy warto bo potem ten bluszcz zamiast szeleścić skrzypi i spać nie
daje.

Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Ukorzenienia oleandra
Zabezpieczenie rododendronów na zimę
Do ludzi którzy znają się na BONSAI i na W-wie
akadama
szukam projektów grila ogrodowego