Targi w Strzelinie 13-14 maja 2006

1. Data: 2006-05-05 10:41:34

Temat: Targi w Strzelinie 13-14 maja 2006
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Staropolskim zwyczajem aktywna część "Frakcji Północnej" zawiadamia o
planowanym spotkaniu grupowiczów na Targach Kwiatowych w Strzelinie k/Słupska.

Targi zaczynają się w sobotę 13 maja i trwają do niedzieli 14 maja.
Oficjalne godziny otwarcia to 10.00-18.00 w sobotę i 9.00-16.00 w niedzielę.
Ale już w sobotę o godzinie 9.00 prawie wszystko jest czynne.
Parking jest duży, ale im wcześniej, tym lepiej można wybrać miejsce do
parkowania.

Spotkanie proponujemy jak zwykle w sobotę o godz. 12.00 "na górce" przy
grillu pod parasolami. "Górka" jest, jak wiadomo z poprzednich spotkań, pod
górkę po schodkach!

Zapewniamy serwis zdjęciowy i relację ze spotkania w internecie.
Zapewniamy, że roślin zawsze było dużo; tym razem w porównaniu do poprzedniego
spotkania na pewno duuuużo więcej, gdyż już przyszła wiosna na Pomorze. A i
zjeść i wypić można do woli.

Zapewniamy pogodę, słoneczko gwarantowane!!!!

2. Data: 2006-05-06 18:57:24

Temat: Re: Targi w Strzelinie 13-14 maja 2006
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <
> [...]
> zjeść i wypić można do woli.
>
> Zapewniamy pogodę, słoneczko gwarantowane!!!!

Faktycznie, cieplo dotarlo wreszcie i do nas :-)
Mam nadzieje, ze wystawcy nas nie zawioda i kupimy poszukiwane rosliny.
Do zobaczenia :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-05-07 15:05:57

Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pogoda to raczej będzie...... ja też tylko nie wiem czy dotrwam do godziny 12,
bo mam bardzo dużo do załatwienia tego dnia, więc wparuję tam przed 9 rano
kiedy wystawcy będą się wystawiać, coś sobię kupię i uciekam, a więc.......
może jesienią uda mi się Was zobaczyć.

pozdrawiam ciepło i wiosennie.

Łukasz.

4. Data: 2006-05-08 12:31:56

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale już w sobotę o godzinie 9.00 prawie wszystko jest czynne.
> Parking jest duży, ale im wcześniej, tym lepiej można wybrać miejsce do

No tak, ktoś (ale kto, bo nie Jurek?) robi krecią robotę na Północy, bo
13-14 maja są w Szczecinie wielkie targi ogrodowe na Wałach Chrobrego.
Co roku jest tu mnóstwo wystawcow, towaru i ludzi.
Myślę, że ci, co wcześniej sprzedawali w Strzelinie przyjadą teraz do
Szczecina. I miasto większe i popyt nieporównywalny (bez obrazy ;-)) )

Tak więc zapraszam do Szczecina !

Majka

5. Data: 2006-05-10 20:25:27

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
> [...]
>
> Spotkanie proponujemy jak zwykle w sobotę o godz. 12.00 "na górce" przy
> grillu pod parasolami. "Górka" jest, jak wiadomo z poprzednich spotkań,

Znak rozpoznawczy , ławka w kretowisku :-)

Nie mówię na 100% , ale wybieramy się :-)

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2006-05-13 19:11:47

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w >
> [...]
> Myślę, że ci, co wcześniej sprzedawali w Strzelinie przyjadą teraz do
> Szczecina. I miasto większe i popyt nieporównywalny (bez obrazy ;-)) )

Mialas racje, w Strzelinie sprzedawano rosliny balkonowe, ogromne ilosci
pelargonii, surfinii, begonii, szkolkarze od bylin nie pokazali sie wcale,
za to dopisala pogoda i grupowicze :-)
Nabylam biale pelargonie :-)

7. Data: 2006-05-14 05:41:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 May 2006 21:11:47 +0200, Wiesia Karpowicz napisał(a):

> [...]
> pelargonii, surfinii, begonii, szkolkarze od bylin nie pokazali sie wcale,

Ja byłam w Pisarzowicach w sobotę, zaczęło się tam święto azalii.
Generalnie to co mnie interesowało, czyli drzewa liściaste dokładnie o 100%
droższe niż u Szewczyka. I o połowę mniejsze. Dużo balkonowych, piękne
pelargonie i ciekawe lobelie, ale drogo.
Jak zwykle ogromny wybór rododendronów i azalii (te ostatnie po
promocyjnych cenach), byliny dokładnie jak rok temu. Nabyłam upragniony
powojnik
i wiciokrzew. Były jeszcze piękne egzemplarze Hedera helix 'Thorndale',
ale znajomi urpawiają więc nie kupowałam:) Jak zwykle sporo iglaków.
Natomiast po drugiej stronie ulicy jest malutka szkółka bylin, był duży
wybór traw (turzyce w dużym wyborze), trochę ciekawych bylin skalnych,
sporo roślin bagiennych. Ja trafiłam na Polystichum setiferum, właściciel
upierał się, że to gatunek, IMO to 'Cristatum'.
Tłumy ludzi, autobusy Słowaków, jeśli ktoś się wybiera to raczej odradzam
weekend.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

8. Data: 2006-05-14 16:29:08

Temat: Re: Targi w Strzelinie 13-14 maja 2006-zdjęcia
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" napisała:
>[..]w Strzelinie sprzedawano rosliny balkonowe, ogromne ilosci
> pelargonii, surfinii, begonii, szkolkarze od bylin nie pokazali sie wcale,
> za to dopisala pogoda i grupowicze :-)
> Nabylam biale pelargonie :-)

Z przykrościa muszę stwierdzić, że wybór roślin po raz pierwszy od wielu lat
był fatalny. Bardzo mało wystawców (traktorów nie liczę...).
Ale za to pogoda była super, a chwila pogawędki z grupowiczami, którzy
przyjechali na targi osłodziła gorycz zakupów.
Ja kupiłem żółtego żylistka (żółte liście) i żółtolistną forsycję. Także
różne kwiatki, w tym różę pienną w miejsce tej, która mi wymarzła oraz trzy
karasie do oczka.
A tak to wyglądało:
http://republika.pl/pl_ogrodnicy

Pozdrowienia Jurek

9. Data: 2006-05-14 18:00:33

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:e47ltb$rsb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z przykrościa muszę stwierdzić, że wybór roślin po raz pierwszy od wielu
lat
> był fatalny. Bardzo mało wystawców (traktorów nie liczę...).

I dlatego wybralysmy sie w niedziele na zakupy do Szczecina, tam wystawcow
bylo sporo, znajomi szkolkarze z rozmaitymi roslinami, pogoda i atmosfera
wspaniala :-)
Pobyt w Szczecinie zakonczylysmy u Majki - u niej w ogrodzie juz prawie lato
:-)

10. Data: 2006-05-14 20:14:38

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale za to pogoda była super, a chwila pogawędki z grupowiczami, którzy
> przyjechali na targi osłodziła gorycz zakupów.

Z tym się zgadzam , mało roślin ,ale .
warto było jechać taki kawał i spotkać się :-)
Zostałyśmy też obdarowane Miłkiem amurskim , podziękowania dla Jadzi :-)
Przed nami była droga powrotna i szkółki , jak nie wejść.
Po takich paru wejściach i Targach strzelinowskich ,
samochód zapchany, dla pasażerek brak było miejsca .

> Ja kupiłem żółtego żylistka (żółte liście) i żółtolistną forsycję. Także
> różne kwiatki, w tym różę pienną w miejsce tej, która mi wymarzła oraz
> trzy karasie do oczka.

Wymieniać nie bedę co kto kupił , bo za dużo tego było .
A ja dostalam Caraganę , co prawda nie na Targach ale po drodze :-)
Więcej nie wymieniam bo litania by z tego powstala :-)

Pozdrawiam TeresaR

> A tak to wyglądało:
> http://republika.pl/pl_ogrodnicy
>
> Pozdrowienia Jurek