Targi w Strzelinie-trochę fotek

1. Data: 2005-10-09 15:40:55

Temat: Targi w Strzelinie-trochę fotek
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z obietnicą pokazujemy trochę zdjęć z targów.
Pogoda dopisała, wystawcy raczej też. Ceny jak na rynku, różnorodne.
Piwo lokalne, nienajgorsze:
http://republika.pl/pl_ogrodnicy/
Jerzy Wierzchnicki i Wiesia Karpowicz (z rodzinami)

PS. Gdzieś tam na końcu i nas można zobaczyć:-)

2. Data: 2005-10-09 15:58:35

Temat: Re: Targi w Strzelinie-trochę fotek
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Oct 2005 17:40:55 +0200, Jerzy Wierzchnicki
napisał(a):

> [...]
> http://republika.pl/pl_ogrodnicy/
> Jerzy Wierzchnicki i Wiesia Karpowicz (z rodzinami)
>
> PS. Gdzieś tam na końcu i nas można zobaczyć:-)

No trochę Wam zazdroszczę.
W Krakowie idealne miejsce na wystawy a roślin znacznie
mniej...

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-10-09 16:14:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Zgodnie z obietnicą pokazujemy trochę zdjęć z targów.
> Pogoda dopisała, wystawcy raczej też. Ceny jak na rynku, różnorodne.
> Piwo lokalne, nienajgorsze:
> http://republika.pl/pl_ogrodnicy/

A propos, skad sie wzial potworek-nowotworek jezykowy
"pilarka"? Ja bym proponowal go bojkotowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-10-09 17:25:27

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> A propos, skad sie wzial potworek-nowotworek jezykowy
> "pilarka"? Ja bym proponowal go bojkotowac.

U nas na Kaszubach tak mówią ;-)
Teraz to chyba standard:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pilarka&lr=
Językoznawcy powinni (jesli jeszcze tego nie zrobili) to zatwierdzić :-)
Pozdrowienia Jurek

5. Data: 2005-10-09 17:39:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Qlb2f.30978$tD4.18572@tornado.ohiordc.rr.com...

> A propos, skad sie wzial potworek-nowotworek jezykowy
> "pilarka"? Ja bym proponowal go bojkotowac.

A niby dlaczego chcesz bojkotować kobiety? Czy Ty jesteś męska
szowinistyczna świnia? :-)))))
Pilarka to kobieta zawodowo piłująca przy pomocy piły. Analogiczny mężczyzna
to pilarz.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2005-10-09 17:45:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgodnie z obietnicą pokazujemy trochę zdjęć z targów.

A co to za budynki tam w tle ?
To były miejsca gromadzenia zwierząt ? Trochę ponuro i złowieszczo wyglądają
:-(

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-10-09 18:04:11

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:
> A co to za budynki tam w tle ?
> To były miejsca gromadzenia zwierząt ? Trochę ponuro i złowieszczo
> wyglądają
> :-(

To są tereny Ośrodka Doradztwa Rolniczego, ale czy tam wcześniej był PGR,
czy raczej przedwojenny majątek ziemski, nie interesowałem się specjalnie
;-)
Na majątek wskazują bardzo ciekawe okazy starych drzew.
Pozdrowiena Jurek

8. Data: 2005-10-09 19:11:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są tereny Ośrodka Doradztwa Rolniczego, ale czy tam wcześniej był PGR,
> czy raczej przedwojenny majątek ziemski, nie interesowałem się specjalnie

Myślałam o czymś gorszym typu rzeźnia ... brrr

Ale wybór w roślinach spory !!! No i pogodę nie wiedzieć czemu mieliście
lepszą niż my w Krakowie ;-)

Serdecznie Miłka

9. Data: 2005-10-09 22:15:02

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy Wierzchnicki i Wiesia Karpowicz (z rodzinami)
>
> PS. Gdzieś tam na końcu i nas można zobaczyć:-)

Wygląda na to, że impreza się udała! :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

10. Data: 2005-10-10 07:47:59

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> A propos, skad sie wzial potworek-nowotworek jezykowy
> "pilarka"? Ja bym proponowal go bojkotowac.

Jesteś w błędzie Michale ten "potworek" jest starej daty tyle, że był
zadomowiony w języku technicznym, wraz z upowszechnieniem się tych
narzędzi stał się również znany ogółowi.
http://encyklopedia.pwn.pl/szukaj.php?co=pilarka
pozdr. Jerzy

robaczki!
Re: co to jest.....