Tatar z kurczaka

71. Data: 2016-08-26 20:14:11

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna-fajna, ale jednak pod domem jej mieć bym nie chciała. Te hałasy
> wyładunkowe nad ranem - dziękuję.

Panowie śmieciarze bardziej hałasują.

72. Data: 2016-08-26 20:26:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmienia się, zmienia. Palety znikły niemal całkiem (zostały te, na których
> ułożone sa np worki z papierem toaletowym i ręcznikami, zgrzewki butelek
> wody do picia i z napojami - w końcu to naprawdę ciężar i ja naprawdę nie
> wymagam od kobiet tam zatrudnionych, żeby ręcznie to układały na
> wysokości), a na te oszklone regały z mrożonkami, nabiałem itp. to aż miło
> popatrzeć - czyściutko i pachnąco.

Bo tzw. "syf i malaria" nie jest żadnym znakiem firmowym Biedronki. Jak
obsługa sklepu dba o swoje miejsce pracy, jak klienci (często codzienni
goście) dbają o miejsce, które nawiedzają - to jest porządnie, czysto,
wszystko ładnie poukładane, kasjerki witają i żegnają uśmiechem. To
zależy od ludzi.

I ja mam swoje tipy biedronkowe.

73. Data: 2016-08-26 20:36:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

jajkami. I jak dotąd żadna zaraza mnie nie zaatakowała.

> Drożdżowe to akurat MŚK wyżera. Nałogowo, od dzieciństwa. Żyje.

Drożdże za to już nie bardzo.

74. Data: 2016-08-26 22:17:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W opakowaniu pomidorków koktajlowych duża ich część znajduje się
> pod pierwszym rzędem i nie widać, na ile już są przejrzałe.

Trzeba się zdecydować, czy się woli przejrzałe, czy przejrzane.

Jarek

--
Jedni wolą ogórki, drudzy -- ogrodnika córki.

75. Data: 2016-08-26 22:17:58

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 22 lipca 2016 09:36:12 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> (...)
> (...)
>
> A propos myślenia - podobno większość facetów nie zamyka deski sedesowej?
> Kiedy już taki spuści wodę, rozpyla w całej łazience niezłą mgiełkę :)

Podobno więcej bakterii jest na myszce komputerowej czy blacie biurka niż na
umywalce wiszącej obok takiej otwartej muszli.

Pozdrawiam - Aicha

Doniesienia głoszą, że najwięcej jest na drewnianych deskach kuchennych.
Jestem w stanie w ta teorie uwierzyc, wiedzac jak niewiele osob wyparza
deske po krojeniu miesa.

@

76. Data: 2016-08-26 22:21:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Cytrynę, żeby była dobra, to akurat trzeba dobrze wymacać.

W sensie, że od macania lepszą się robi, czy jakoś inaczej?

Jarek

--
"Właśnie po to wieprza pieprzę,
Żeby mięso było lepsze."

77. Data: 2016-08-26 22:26:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Panowie śmieciarze bardziej hałasują.

Do mojej najbliższej Biedronki towar dostarczają w godzinach 19-21.
Jest nawet zakaz zatrzymywania na części parkingu, z tabliczką, że
obowiązuje w tych godzinach. A śmieciarze faktycznie jakieś ranne
ptaszki. Moi szczególnie hałaśliwi nie są, choiaż niezłe z nich
flejtuchy.

Jarek

--
Biedroneczko leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba.

78. Data: 2016-08-26 22:31:19

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> Och!!!!! U nas tyle mięsa w sklepach się wala, ludzie tak nie wykupują.
> Ciekawa jestem ile to leży w tych sklepach.
> Tragegia. Chciałabym też świeżutką polewiczkę, a nawei mogłoby być
> świeżutkie wołowe z bralu "laku".
>
> Poszłam ostatnio do Biedronki, bo akurat tamtędy przechodziłam, żeby kupic
> mąke. Ofmorde! Dlaczego w tych wszystkich Biedronkach (niby eleganckich)
> jest taki syf? Pogłogi to czasami myją, ale stelaże lepią się od brudu!

Robie zakupy w Biedronce od ok. 5 lat. Notorycznie, nie przypadkowo.
"Syfu" wiekszego niz w Tesco, Kauflandzie czy innym Kerfurze nie zauwazylam.
Nigdy.
Owoce i warzywa, ktore najszybciej sie psuja i moga powodowac lepkosc,
wystawiane sa w kartonach - nie bezposrednio na stelazach. Kartony sa
wymieniane na nowe kilka razy dziennie.
Mam nadzieje, ze zwrocilas uwage obsludze sklepu, ze toleruja w swojej
placowce brud, ewentualnie zglosilas sprawe do Sanepidu ?

@

79. Data: 2016-08-26 22:35:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

samya pisze:

> Doniesienia głoszą, że najwięcej jest na drewnianych deskach kuchennych.
> Jestem w stanie w ta teorie uwierzyc, wiedzac jak niewiele osob wyparza
> deske po krojeniu miesa.

W człowieku żyje sobie kilka kilogramów bakterii. Ale najlepiej się nie
przejmowac i mieć je wszystkie gdzieś.

--
Jarek

80. Data: 2016-08-26 22:35:41

Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w restauracji widziałem ofertę tatara z gęsi.
To tez drób.
Może ten tatar z kurczaka to jest danie w stylu ryby fugu. Zjesz ale
masz szansę nie przeżyć.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.