Tatuaż na pięcie

1. Data: 2012-04-18 11:28:48

Temat: Tatuaż na pięcie
Od: "Anna Nowak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zamierzam zrobić sobie tatuaż na pięcie. Chciałabym sie dowiedzieć od
Was, jak długo się goi i ile taka przyjemność kosztuje. Proszę o jedno, jest
to autentyczny post, więc nie róbcie sobie "jaj". Z góry dziękuję :)
Pozdrawiam!

2. Data: 2012-04-19 07:35:02

Temat: Re: Tatuaż na pięcie
Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Nowak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest to autentyczny post, więc nie róbcie sobie "jaj". Z góry dziękuję :)

Witam ;) nie mam pojecia ;)

3. Data: 2012-04-19 07:35:43

Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to autentyczny post, więc nie róbcie sobie "jaj". Z góry dziękuję :)

Zobacz strone www.jakdługogojasietatuaze.pl

Herbata z pokrzywy
Co robić żeby dobrze wyglądać po lekcji W-F
Jak zafarbować włosy na blond kiedy mam czarne ?
Jak się pozbyć pryszczów z miejsc intymnych.
depilacja laserowa - to działa?