Te glupie przeziebienia!

1. Data: 2001-11-16 11:43:40

Temat: Te glupie przeziebienia!
Od: SunWoj <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Juz od chyba 2 miesiecy co chwile cos mi dolega, a to katar, a to
kreci mi sie we lbie, a to tydzien przeziebienia.
"Zrem" ta aspiryne, niby przechodzi potem wraca. Na poczatku bylem u
lekarza, dostalem scorbolamid i witaminki.
Caly czas juz od jakiegos czasu :-) biore magnez +b6 i
rutinoscorbin...
Co zrobic zeby to nie powracalo, mam dosc zlego samopoczucia.
CZy moge tak bez obaw brac ten magnez /dolomit/ +B6 w nieskonczonosc,
znaczy przez zime, czy lepiej to "odstawic"?

Serdeczne dzieki za rady-szczerze mowiac jestem zielony z medycyny :-)

Pozdrawiam grupowiczow.
Wojtek
s...@p...fm

2. Data: 2001-11-16 22:14:05

Temat: Re: Te glupie przeziebienia!
Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> znaczy przez zime, czy lepiej to "odstawic"?
>
> Serdeczne dzieki za rady-szczerze mowiac jestem zielony z medycyny :-)

tez to mialem...najlepiej stopniowo sie hartowac,nie przegrzewac ale i nie
narazac na wyziebienie organizmu.
Z czasem mi to ustapilo,niegdys chorowalem ,przeziebialem sie z byle powodu.
Ktos mi kiedys radzil, aby stosowac na zmiane goracy i zimny prysznic-nie
jest to przyjemne...
i jeszcze czeste moczenie nog w goracej wodzie,masaz stop etc.
a z lekami to bym radzil ostroznie,szkoda zoladka, no i wydatki ,na te
wszystkie reklamowane cuda na odpornosc,sa wysokie

pozdro. i zycze zdrowia
jacek

Jaki procent wódki do kitu
Choroby dyskwalifikujace z odbycia służby wojskowej
Reakcja alergiczna?
ciąża
Wyniki testu na HIV