Technicznie - wok i palnik

11. Data: 2006-10-13 23:21:40

Temat: Re: Technicznie - wok i palnik
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"msl72" <m...@g...pl> wrote in message
news:egou0d$2v9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz co? Chyba mnie przekonałeś. Wystarczy podstawka z dużej płytki
> ceramicznej (być może w oprawie - i gotowe. Butla z gazem może stać z
> boku...

Blacha ocynkowana na kawałku płytki korkowej - są do kupienia - aby nie
odparzyć blatu i wystarczy.

12. Data: 2007-01-04 12:42:50

Od: "BoBig" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Ale - zważywszy na cenę - to już jest coś.
>
> Tu masz za 120zł + koszt przesyłki, moc 7,5 kW

Tu czyli gdzie???

Pozdrawiam
BoBig

13. Data: 2007-01-04 12:51:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BoBig" <b...@o...pl> wrote in message
> Witam,

> Tu czyli gdzie???
>
> Pozdrawiam
> BoBig

Do mnie to pytanie?

14. Data: 2007-01-04 12:56:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BoBig" <b...@o...pl> wrote in message
> Witam,

> Tu czyli gdzie???
>
> Pozdrawiam
> BoBig

Ale chyba padła ta firma
http://www.mastertools.pl/

15. Data: 2007-01-08 10:07:42

Od: "BoBig" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> "BoBig" <b...@o...pl> wrote in message

> Do mnie to pytanie?

Nie. Pytanie do Prawuska.

16. Data: 2007-01-08 10:15:54

Od: "BoBig" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "BoBig" <b...@o...pl> wrote in message

> Ale chyba padła ta firma
> http://www.mastertools.pl/
Nie nie padła. Dzięki

17. Data: 2007-01-08 10:17:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BoBig" <b...@o...pl> wrote in message
> Witam,

> Nie. Pytanie do Prawuska.

Idź na Allegro, tam znajdziesz.

Panslavista - Prawusek

18. Data: 2007-01-08 10:25:13

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BoBig" <b...@o...pl> wrote in message

> Nie nie padła. Dzięki

Ja sobie kupiłem dwa - na czterech nogach z zabezpieczeniem i termoparą -
jeden do domu - na szybkozłączkę z elastycznym doprowadzeniem, drugi na
dwór - do zasilania z butli... opłaca się. Mozna marmolady (pod moskitierą -
muchy i osy) smażyć na działce lub w ogóle na dworze... Na dużym biwaku -
dobrza rzecz...

19. Data: 2007-01-08 10:33:36

Od: "BoBig" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dwór - do zasilania z butli... opłaca się. Mozna marmolady (pod
> moskitierą - muchy i osy) smażyć na działce lub w ogóle na dworze... Na

A może wiesz już z doświadczenia ile te palinki ciągną gazu przy użyciu woka
na godzinę.
W moim nowym mieszkaniu będę miał kuchnie elektryczną, a na woku czasem
lubię coś ugotować. Chciałbym kupić ten palnik i jak najmniejszą butlę (brak
miejsca).

Pozdrawiam
BoBig

20. Data: 2007-01-08 11:05:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BoBig" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> W moim nowym mieszkaniu będę miał kuchnie elektryczną, a na woku czasem
> lubię coś ugotować. Chciałbym kupić ten palnik i jak najmniejszą butlę

Palnik zapewne widziałeś - trzy okręgi dziurek - moc duża, ale do woka,
nawet dużego nie bedziesz palił na maxa. Tyle, że będziesz chodził nabijać
butle dość często...
Nie mam czasu na przeliczanie objętości gazu z butli na moc palnika x
czas...
Raz nie ma to wielkiego sensu - gazy są różne, pokrętło ma nieskończoną
liczbę pozycji - płynna regulacja, temperatura otoczenia, woka, zawartość
woka różna i czas jej obróbki też. Na twoim miejscu postarałbym się o butlę
minimum 4kg...

czy ma ktoś przepiś
do Prawuska i jemu podobnych, którzy są Nim :)
DO S!
Ziemniaczki na słodko
[OT]problem ze zmywara:(