Re: Tele Praca

1. Data: 2007-07-26 21:29:15

Temat: Re: Tele Praca
Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 23:03, "Okoń" <s...@n...pl> wrote:

> Praca jest super. Dostajesz od firmy aparacik cyfrowy i wykonujesz zdjęcia
> ogłoszeń przetargowych i przesyłasz do zakładu. (Przeglądasz określoną ilość
> gazet zaprenumerowanych przez firmę)
> Firma jak najbardziej wypłacalna. Każdego dnia masz obowiązek zalogowania
> się na ich stronce do godziny 10. 00. Tak jak byś podpisywał listę
> obecności. (Nie obawiaj się, że sobie nie poradzisz. Skoro potrafiłeś
> przesłać tu swoje zapytanie)
> W firmie tej pracuje mój znajomy i bardzo sobie to chwali.
> Pozdrawiam!
> Andrzej

Witam.

Chwalić- chwali bo umowa o pracę jest ale zarobki... słyszałam...
kiepski...
Chyba można znaleść pracę zdalną lepiej płatną niż najniższe
wynagrodzenie?

2. Data: 2007-07-27 12:31:24

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiepski...
> Chyba można znaleść pracę zdalną lepiej płatną niż najniższe

Witam!

Chwalic ? :-)))))))))
odemnie wzieli wszystko co potrzebowali wraz z zaswiadczeniem stwierdzajacym
grupe inwalidzka
I co dalej ?
zero odzewu
nawet nie_stac ich aby napisac pare slow np:
''dziekujemy ale dla pana nie mamy pracy, czy cos w tym stylu)''
Po samym kontakcie mozna sadzic na co sa nastawieni i za kogo oni maja ON
w/g mnie to arogancja i brak kultury !
tak samo ci :
http://www.biurokarier.idn.org.pl/
wszystkie dane pozbieraja od ciebie, byle cie wciagna do statystyki
i fora z dwora byle maja dofinansowanie z PFRON i UE

Gdyby czlowiek by mniej zaradny to by juz dawno zginal

3. Data: 2007-07-27 14:27:20

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak samo ci :
> http://www.biurokarier.idn.org.pl/
> wszystkie dane pozbieraja od ciebie, byle cie wciagna do statystyki
> i fora z dwora byle maja dofinansowanie z PFRON i UE

U mnie bylo lepiej bo przyjeli mnie na dwa kursy, ale chyba tylko dlatego,
ze mieszkam w Warszawie

4. Data: 2007-07-27 14:48:44

Od: "BB" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>
napisał w wiadomości news:f8cvlj$4ns$1@nemesis.news.tpi.pl...

> U mnie bylo lepiej bo przyjeli mnie na dwa kursy, ale chyba tylko dlatego,
> ze mieszkam w Warszawie

Tjiaaa:-)
ja ich tez znam ;-))))))))))))
a ciebie chodzilo kursy czy o prace ? :-)
(kursy byly bo z tego mieli/maja kase)
z pewnoscia kontakt z psychologiem tez byl, jednym slowem
bylo wszystko oprocz pracy

Tak jak poprzednik pisal:
jak masz glowe i h.... to kombinuj
oraz
jak umiesz liczyc to licz na siebie

pozdrawiam
BB

PRACA ZDALNA (Trójmiasto) ?
No cóż - coś w tym jednak jest, co?
Re: Princess New Zealand Seeking Largest Sex & Swinger Personals Community on-line.
Wszystkie Krzyśki to porządne chłopy
sport ON :)