Telefon

11. Data: 2002-08-20 07:57:51

Temat: Re: Telefon
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dymitr wrote:

> witam serdecznie :)
> moze wiecie, czy w erze rowniez sa jakies ulgi?
> pozdrawiam
> Tomek
Wydze ze grupa nam sie komorkuje :))

- Wojtek

12. Data: 2002-08-20 10:13:41

Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba isc z duchem czasu! hehe:) ale moze ktos wie, jak jest w erze gsm?
pzdrw
dymitr
Uzytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci

13. Data: 2002-08-20 10:36:12

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dymitr wrote:

> trzeba isc z duchem czasu! hehe:) ale moze ktos wie, jak jest w erze gsm?

zobacz (zapytaj) na grupie dyskusyjnrj pl.misc.telefonia.gsm.sms
lub
http://www2.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=75

-Wojtek

14. Data: 2002-08-20 11:12:20

Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zobacz (zapytaj) na grupie dyskusyjnrj pl.misc.telefonia.gsm.sms
> [...]

dzieki:)
d.

15. Data: 2002-08-20 13:53:09

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:ajt4ob$j9q$1@news.tpi.pl w którym dymitr napisał(a):

> trzeba isc z duchem czasu! hehe:) ale moze ktos wie, jak jest w
> erze gsm?

marnie i drogo :)

--
Górnik

16. Data: 2002-08-20 19:47:28

Od: "Koola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam serdecznie :)
> moze wiecie, czy w erze rowniez sa jakies ulgi?

Witam

Owszem w sieci Era ulge w wysokosci 50% abonamentu i 50% oplaty aktywacyjnej
maja osoby zakwalifikowane do pierwszej grupy inwalidzkiej (bodaj znaczny
stopien niepelnosprawnosci) ze względu na uszkodzenie narządu wzroku, słuchu
lub mowy.

pozdr.
Koola

17. Data: 2002-08-20 20:20:35

Od: "Koola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos kupował komórke jako inwalida ?
> Jakie dokumenty trzeba przedstawic i jakie są znizki ?
> Czy trzeba miec problemy ze wzrokiem czy sluchem czy wystarczy po prostu
> pierwsza grupa ?
> Szczegulnie intaresuje mnie siec idea ale.........

Witam

W Idei sprawa wyglada tak.
Do zawarcia umowy z ulga dla osoby niepelnosprawnej potrzebny jest dokument
potwierdzajacy fakt zaliczenia do pierwszej grupy inwalidzkiej (znaczny
stopien niepelnosprawnosci) oraz dwa dokumenty tozsamosci ze zdjeciem (dowod
osobisty oraz paszport lub prawo jazdy etc.).
Jezeli nie ma dwuch dokumentow ze zdjeciem to trzeba liczyc na dobre serce
pani "konsultantki" lub zaplacic kaucje (kwoty nie pamietam). Taka sama
kaucja jest wymagana gdy nie godzimy sie na kserowanie naszych dokumentow.
Dodatkowo wymagane jest potwierdzenie stalego dochodu (ostatni odcinek rety
lub zaswiadczenie z zakladu pracy) - w wiekszosci punktow i salonow
wystarcza ostatni odcinek rety socjalnej. Jednak nie wszedzie renat socjalna
jest traktowana jako staly dochod i wtedy trzeba sprobowac w innym punkcie
sprzedarzy.
Ulga to 50% ceny aktywacji i 50% abonamentu.
Ulga na aktywacje jest przyznawana niejako zaocznie i na pierwszym rachunku
placimy tylko 50% aktywacji oraz 100% abonamentu za pierwszy pelny okres
rozliczeniowy. Do pierwszej faktury doliczane jest jeszcze wyrownanie za
pierwszy niepelny okres rozliczeniowy (czas pomiedzy data zakupu a
poczatkiem pierwszego pelnego okresu roziczeniowego) oraz kwota za wykonane
polaczenia telefoniczne.
Decyzje o uldze podejmuje jednak ktos w centrali w Warszawie i na to trzeba
czekac do nastepnej faktury. Jezeli ulga zostanie przynana to na drugiej
fakturze jest do zaplaty juz tylko 50% abonamentu i kwota za wykonane
polaczenia.
Jest jednak taka mozliwosc ze ulga nie zostanie przyznana i nie jest to
podstawa do przedterminowego rozwiazania umowy. W takim przypadku na drugiej
fakturze bedzie pozostale 50% oplaty aktywacyjnej i 100% abonamentu.
Przyczyna nie przynania ulgi moze byc np. niezgodnosc danych w dokumencie
tozsamosci i dokumencie potwierdzajacym zaliczenie do pierwszej grupy
inwalidzkiej lub blad w umowie (zle wpisany adres, data urodzenia itd.).

pozdr.
Koola

18. Data: 2002-08-20 20:33:24

Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koola" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> tozsamosci i dokumencie potwierdzajacym zaliczenie do pierwszej grupy
> inwalidzkiej lub blad w umowie (zle wpisany adres, data urodzenia itd.).

dziekuje Ci za wyjasnienia
pzdrw
dymitr

19. Data: 2002-08-21 07:09:46

Od: "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
socjalna
> jest traktowana jako staly dochod i wtedy trzeba sprobowac w innym punkcie

Wie ktos może gdzie w Warszawie jest traktowana ?

Fw: News Alert from Center for Keratoconus
Podpis elektroniczny
pytanie
orzeczenie z Powiatowego zespołu orzekania o niepełnosprawności-
Ogłoszenie: sprzęt rehabilitacyjny - sprzedam.