Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)

1. Data: 2008-02-15 01:23:26

Temat: Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Feb 15, 12:16 am, karol pli <a...@g...com> wrote:
> No i mamy darmowa energie, czyli ekonomia juz nie jest potrzebna, bo
> energia jest jak narazie jedyna rzecza co sie nie da zastapic
> czyli jedzenie za darmo, technologia za darmo, wojen juz nie potrzeba bo i
> po co jak wszystko za darmo...
Jest jednak powazny problem z obecna wersja grzalki Pana Davey.
Mianowicie (jak to wyjasniam na stronie "boiler_pl.htm") obecnie
dzialajacy model tej grzalki "odddany" zostal Panu Davey w dosyc
tajemniczych okolicznosciach, ktore wskazuja ze model ten jest
rodzajem "konia trojanskiego" o dzialaniu podobnym do tego ktory
opisalem na totaliztycznych stronach "memorial_pl.htm". Znajac
doskonale "tricki" UFOnautow osobiscie posadzam ze skonstruowanie tej
grzalki jest NIE do powtorzenia przez ludzi. Mam wrazenie ze nawet Pan
Davey nie wie co dokladnie kryje sie w jej srodku. Chociaz wiec mamy
pracujacy model, nadal model ten nie jest w produkcji fabrycznej i
nadal UFOnauci posiadaja nad nim kontrole - tak jak to opisalem na
stronie "boiler_pl.htm". Nadal tez trzeba bedzie wysilku i wkladu
jakiegos wynalazcy aby model ten zbudowac od zera i wdrozyc do
fabrycznej produkcji.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Zapraszam tez do przegladniecie silnie blokowanej przez UFOnautow
"dyskusji" z watka pod adresem
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_
thread/thread/d1ac37e80593bff1/26a992496fc1ac4b?lnk=
raot#26a992496fc1ac4b
. Ponadto warto sobie przypomniec dyskusje z watkow
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_
thread/thread/3c9afa0dcd2eff60
oraz http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/brows
e_thread/thread/8b2635d499a0325b#da9b4283be77f971
.