Temat macierzyństwa przegapiłyście...

91. Data: 2014-05-14 10:22:48

Temat: Re: Temat macierzyństwa przegapiłyście...
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A linka

http://mobile.natemat.pl/97399,janusz-korwin-mikke-n
ie-zmienia-zdania-kobiety-nie-powinny-miec-prawa-glo
su

92. Data: 2014-05-14 10:27:45

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-14 09:52, Chiron pisze:
> Korwin - Mikke podkreśla, że kobiety powinny mieć WIĘCEJ praw niż
> mężczyźni- w czym jest zgodny z Kościołem oraz z moim poglądem na te
> sprawy. Uważasz inaczej- proszę o stosowne cytaty. I to nalegam (tylko

A po co WIĘCEJ?? Nie wystarczy tyle samo?

93. Data: 2014-05-14 10:33:56

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Korwin ma poglądy nienawiści do kobiet i to skrajnej, ale dla Chirona to jest jakieś
"prawo", chyba do STOSU. Wiesz nienawistnik kocha nienawistnika, ale tu działa
mechanizm samooszustwa, - wrzucam cienie na stos dla twojego dobra, widzisz jaki
jestem dobry daje ci prawo spłonąć, co ty byś bezemnie zrobiła, ognia byś nie znała
boś mniej inteligentna.

94. Data: 2014-05-14 10:35:21

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Korwin ma poglądy nienawiści do kobiet i to skrajnej, ale dla Chirona to jest jakieś
"prawo", chyba do STOSU. Wiesz nienawistnik kocha nienawistnika, ale tu działa
mechanizm samooszustwa, - wrzucam ciebie na stos dla twojego dobra, widzisz jaki

95. Data: 2014-05-14 10:50:08

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Chiron to skrajny zakłamaniec a to broń obosieczna, jak zakłamiesz świat to
zakłamiesz osobowość, tak więc tam gdzie kogoś biją Chiron krzyknie: jak pięknie
świętują. Sam siebie będzie...chciał przekonać że jednak świętują i uzna machanie
rękami za rzeczywistą oznake radości, by nie przyznać że się cieszy że komuś ryja
obijają. To skrajna patologia, zawsze patologię sobie zrealatywizuje że jednak jest
to wartość a on wartościowy. Skrajnie zaburzony bo świat przekonywania siebie
natychmiast ma być rzeczywisty a rzeczywistość wypiera, za rzeczywistość
odpowiedzialni żydzi i homki i kto mu tam podejdzie.

96. Data: 2014-05-14 11:02:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 May 2014 13:06:41 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
trzeba mieć wybor! Koncita już wybrala -chce być oboma na raz. I to się POdoba!

> Może tym którzy we wszystkim POtrafia dostrzec szanse?
> Gender jako szansa na akceptacje własnej plci dla osobowości problematycznych
> na zasadzie: skoro sPOleczenstwo zaakceptuje mnie POd kazda POstacia to może
> nie musze odmawiać sobie bycia sobą w imie POszukiwania akceptacji innych wlasnie?

Akceptacja "innych właśnie" jest podstawą bycia istotą społęczną - nikt nie
jest w stanie odmówić sobie walki o nią. W mniejszym lub większym stopniu
zawsze dzieje się to za cenę porzucenia cząstki własnego ja.

97. Data: 2014-05-14 11:25:38

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Nie stalinówo. Akceptacja inności to akceptacja siebie, frustraci do inności nie
akceptują siebie, a pojawienie się innego wybudza to co się wyparło, a oni chcą
wypierać siebie nadal, by uciec w jednolitość stada, by siebie nie widzieć. W takim
stadzie znowu inność się pojawi i wywoła niepokój bo znowu przypomina że wyparli
własną odrębność dla ucieczki w jednolitość. Automaty, beton, totalitaryści, kler,
komuniści, stadne organizacje to takie wojsko gdzie wszystko bez indywidualnych
różnic złapane za pyska, a tu nagle pojawia się cywili i część wojska przypomni sobie
że poza koszarami też mieli życie. Za to dowódcy dostają pierdolca bo tracą władze.

98. Data: 2014-05-14 11:35:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 09:52:38 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> właśnie tyczył by ludzi normalnych. Jeśli chodzi o kobiety- sytuacja jest
> oczywiście bardziej złożona, choć są zawody, gdzie faceta raczej nie
> przyjmą. Z zarobkami bywa różnie- tu można by przyjąć, że w wypadku wielu
> kobiet to jednak działa. Tyle, że nie trzeba wielkiej przenikliwości żeby
> zauważyć, że to nie szklany sufit odpowiada za niższe zarobki kobiet, ale
> przeregulowanie przez państwo na linii kobieta- pracodawca. To dzieje się
> nie tylko w Polsce, i nawet nie przede wszystkim w Polsce- wystarczy
> posłuchać, co mają na ten temat do powiedzenia brytyjscy konserwatyści.

100/100

99. Data: 2014-05-14 11:39:55

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Rany jaki przygłup , korwin głosi że baby są głupie i odbierać prawa należy głupim
babom, a debil zachwycony.

100. Data: 2014-05-14 11:43:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2014 10:27:45 +0200, zdumiony napisał(a):

> A po co WIĘCEJ?? Nie wystarczy tyle samo?

Nie wystarczy. Zdecydowanie nie wystarczy, kiedy np na poczcie dochodzi już
do tego, że miło rozmawiający z urzędniczką facet zegna się równie miło i
równocześnie zostawia na wadze 30-kilogramową pakę, żeby ją "sobie" owa
urzędniczka z tejże wagi po zważeniu sama zdjęła - jak równo, to równo, a
co, urawniłowka :->
Vide wczorajsza relacja zbulwersowanego MŚK po wizycie na poczcie.

MŚK zdejmuje z wagi wszystkie swoje paczki, niezależnie od ich ciężaru.
Szanuje wszystkie kobiety, mnie oczywiście w szczególności.
Moooożna to w sumie podciągnąć pod "prawa kobiet", jak się kto koniecznie
uprze... Jak widać wielu się upiera i są konsekwentni w urawniłowce - np
ten gnój na poczcie.

Zarażeni złem
Globik na prezydenta.
Gdzie właściwie weszła ta Polska?