Temat macierzyństwa przegapiłyście...

41. Data: 2014-05-12 12:43:28

Temat: Re: Temat macierzyństwa przegapiłyście...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 09:17:50 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
5930381,Jazda_po_matkach__Pojawil_sie_nowy_rodzaj_up
rzedzenia.html

> Tak- bo to w sposób znaczny umniejsza ich władzę nad ludźmi. Tylko
> przekształcenie ludzi w homo- sovietikusów gwarantuje im sukces. A w
> warunkach demokracji- czy ktoś normalny zagłosuje na lewicę? Oczywiście-
> nie, więc produkują sobie wyborców tworząc idiotów, zboczeńców, barbarię
> wszelkią

100/100

42. Data: 2014-05-12 12:44:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 00:44:23 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> O czym ty piszesz, jak feministki mają abordować jak stosują antykoncepcje

Spirala to antykoncepcja czy wczesna aborcja? - dupku.

43. Data: 2014-05-12 21:10:13

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
A to już tak ci zrobili pranie mózgu, to musisz ratować moje dzieci, bo spuściłem się
na podłogę i zdychają.

44. Data: 2014-05-12 21:27:26

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Miriam napisał:
> Pokaż mi instytucje która ma takie pedofilne afery na kącie oprócz kleru. To o czym
ty piszesz przygłupie, zeza masz ?

Najwiecej pedifilow jest w srodowiskach gejowskich, gdzies dalej sa nauczyciele,
kilkanascie pozycji dalej jest kosciol.

Tyle przypadkow co jest w kosciele to tylko szum.

Atakowanie Kościoła za przypadki pedofilii w większości przypadków nie jest
podyktowane ani troską o Kościół, ani troską o ofiary molestowania. Gdyby tak było,
to media nagłaśniające te naganne przypadki zajmowałyby się zjawiskiem pedofilii w
ogóle, a nie jedynie w Kościele. Jest jednak odwrotnie - gazety i stacje telewizyjne
prezentujące pedofilię (prawdziwą i domniemaną) w Kościele, relatywizują i
usprawiedliwiają pedofilię w innych środowiskach i grupach zawodowych. Media udające,
że chodzi im o dobro dzieci nie mają oporu by prezentować artykuły i programy w
których wychwala się seks uprawiany od najmłodszych lat, rozwiązłość i inne
zachowania prowadzące wprost do seksu uprawianego przez nieletnich, czyli do
pedofilii.

Środowiska atakujące Kościół i księży za przypadki pedofilii, to te same środowiska,
które afirmują ideologię gender, czyli ideologię zmierzającą do seksualizacji małych
dzieci, a zatem relatywizacji zjawiska pedofilii i pedofilów. I nie jest to
przypadkowy brak konsekwencji, bowiem ideologia gender ma na celu niszczenie
instytucji Kościoła.

Np. nie pietnuje sie przypadkow pedofilii w innych religiach:
http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.mole
sters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm

czy szkolach, mimo ze w szkolach liczba przypadkow jest wieksza x10.

sposob:
https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

cel:
https://www.youtube.com/watch?v=BifN_HGJ-e0

A do walki mozna zaprzac rozne srodowiska, tak aby te srodowiska nie wiedzialy w czym
biora udzial

45. Data: 2014-05-12 21:35:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 12:10:13 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> A to już tak ci zrobili pranie mózgu, to musisz ratować moje dzieci, bo spuściłem
się na podłogę i zdychają.

Sam siebie ratuj, jak nie masz pojęcia, co masz na tej podłodze...

46. Data: 2014-05-12 21:40:29

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Cytat z filmu:
*****
Aby wyprzec stamtad handel polski
*****

Gdyby ktos znal historie polski pod zaborami, wiedzialby ze goje mogli zajmowac sie
wszystkim procz finansow i handlu, i to wraca.

Dzis 80% polskiej bankowosci jest w reku nie gojow, a handel prowadzony przez gojow
jest systematycznie likwidowany. Pozyteczni sodomici sa tylko wykorzywani.

47. Data: 2014-05-12 21:50:16

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemin
A tak ci buraczku proboszcz powiedział a do odbyta zajrzał.? Najwięcej zboczeńców i
dlatego takie afery jest w kościele przez CELIBAT. Jak się nie pierdoli jakiś czas to
się jebie w mózgownicy.

48. Data: 2014-05-12 21:54:31

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

się na podłogę i zdychają.

Sam siebie ratuj, jak nie masz pojęcia, co masz na tej podłodze...
- pokaż cytowany tekst -

No przecież już tak ci sprano łebsko że twierdzisz że brak zapłodnienia to też
zapłodnienie. Tak więc może karetkę pogotowia wezwiesz bo moja sperma, tfu, dzieci ,
zasychają na podłodze, może przyjadą i uratują.? Zadzwoń na pogotowie i podaj skąd
dzwonisz to prześlą karetkę odpowiednią.

49. Data: 2014-05-12 22:03:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 12:54:31 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> No przecież już tak ci sprano łebsko że twierdzisz że brak zapłodnienia to też
zapłodnienie.

A "spuszc\anie się na podłogę" to antykoncepcja :->
OK, w twoim przypadku jedyna słuszna, bo nie daj Boże, żebyś coś spłodził
:-/

I wiedz, ze spirala domaciczna to superwczesna aborcja - spirala nie
pozwala na zagnieżdżenie się ZARODKA (czyli jest ZAPŁODNIENIE), który przez
to obumiera, niedokształcie.

50. Data: 2014-05-12 22:29:13

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ty może do ginekologa pójdziesz i zapytasz co to jest spiralaz bo nie za bardzo
wiesz, a kleruś z jego nienawiścią do seksu ci pierdoły wmawia. Ale przecież ty
chorujesz na przypadłość o nazwie martwica mózgu, to jak nie wypisujesz chorej
propagandy o prezerwatywach to teraz o antykoncepcji wszelkiej. A co to pokazuje?
Pokazuje to że kler walczy o kontrole seksualności, a nie żadne zarodki bo gdy nie
dochodzi do zapłodnienia to nie ma plodu, więc o co walczy, o zarodki czy by naród
katolicki seksu nie uprawiał, bo celibatycy -och mają z tym potworny problem jak ktoś
seks uprawia i para jest szczęśliwa, i wtenczas para bardzo cierpi jak do majtek
wpuszczają klerusia.

Zarażeni złem
Globik na prezydenta.
Gdzie właściwie weszła ta Polska?