Temat poszukiwany!

1. Data: 2000-10-21 10:01:01

Temat: Temat poszukiwany!
Od: "Iwona" <i...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam koncepcji na temat i w ogóle na prace licencjacka a czas ucieka!
Jesli macie jakieś pomysły to smiało.
Praca musi dotyczyć zagadnień związanych z zarządzaniem firmą -
specjalizacja tematyczna pracy: informatyczne systemy zarządzania. I co w
tym zakresie można wymyślić.... help me!!!

Piszcie na adres : a...@o...com.pl

1. Data: 2000-10-24 22:46:29

Temat: Re: Temat poszukiwany!
Od: Grażyna Stojak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):

> [...]
> specjalizacja tematyczna pracy: informatyczne systemy zarzšdzania. I co w
> tym zakresie można wymyślić.... help me!!!

Zrób pracę o informatycznym zarzšdzaniu muzeum. Nikt tego zbyt do tej pory
nie robił! Temat czysty a przyjemny. No i ciekawy: zarzadzanie pracownikami
administracji, ochrony, obiekty chronione, magazyny i zbiory chronione
informatycznie, strzeżone elektronicznie, komputerowe opracowanie kart,
centrum danych i opracowań zbiorów w muzeum. Przemyśl to: każde muzeum ma za
trzy zadania: zabezpieczać, opracowywać i udostępniać.... przemyśl to!!!
Ewentualny kontakt na priva!!!
k...@p...onet.pl

1. Data: 2000-12-22 12:22:39

Od: "Tomek" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

hi

1. Data: 2000-12-28 18:19:43

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Dec 2000 13:22:39 +0100, "Tomek" <p...@p...com>
wrote:

>hi

Gorąco polecam:-))) :
"Wpływ kąta padających na Ziemię promieni słonecznych
na kierunek wiejącego wiatru"

Pozdrawiam - Łukasz

Ps. Pracę możesz rozszerzyć o
obserwacje nocne:-))))
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

Organizowanie i realizowanie dzialania praktycznego uczniow.
Prośba
forum i strony dla nauczycieli
Wrocław/Szkoła językowa
Korepetycje Matematyka ,Fizyka