Re: Tematy zastępcze

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 19 May 2019 11:34:46 -0700 (PDT)
Subject: Re: Tematy zastępcze
From: b...@g...com

W dniu niedziela, 19 maja 2019 19:35:41 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> Cos ci sie kolego pomieszalo. Nikt chyba nie twierdzi, ze wszyscy ksieza
> to pedofile. Chodzi o to, ze ksieza pedofile znajdowali ochrone w swojej
> instytucji, byli przenoszeni z parafii do parafii, doniesienia o ich
> czynach nie byly kierowane do organow scigania, a jesli wyszly poza mury
> koscielne, to byly traktowane jako atak na kosciol i chrzescijanstwo.
>
> Pedofile zdarzaja sie w innych srodowiskach, ale z reguly trafiaja przed
> oblicze Temidy. Jeszcze dwie roznice - zadne srodowisko zawodowe
> (rezyserzy, piosenkarze, gornicy, nauczyciele, hutnicy, pisarze,
> [...]

Jaki to znany reżyser fumfel Dworaka był pedofilem?

cyt.
Jak tłumaczył potem na Twitterze Latkowski, w sprawę był zamieszany znany reżyser
zaprzyjaźniony z ówczesnym prezesem TVP Janem Dworakiem, dlatego go nigdy nie
pokazano.

"Pedofile" - reż. Sylwester Latkowski (cały film)
https://youtu.be/gdHpr3TkaXM

I co? Czemu film leżał w zamrażarce? Tera ło ja Cię nagle się obudzili.