Tematy zastępcze...

11. Data: 2013-10-26 17:57:42

Temat: Re: Tematy zastępcze...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 05:39:54 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> A gwałcone dziecko przez zboczeńca to nieralny problem, bo przez twojego zboczeńca,

Nierealny, póki nie ma się nim kto zająć, a nie ma jak widać, bo ten kto
powinien (czyli państwo - NIE KOŚCIÓŁ) ) nic nie robi w tym celu.
Najpierw powinien być zrobiony porządek w państwie, to i ten problem będzie
zwalczany. Niezależnie od biernej postawy części kleru zdrowe państwo
dałoby sobie radę z tym w 5 minut!
ALE MAMY CHORE PAŃSTWO - i taki problem jak pedofilia w Kosciele jest
politykom jak najbardziej na rękę, bo można takich jak ty nakręcać i
napuszczać na myślących ludzi bez końca, póki ten problem istnieje. Żeby
ludzie nie myśleli zbyt wiele, a już broń Boże krytycznie o władzy i
twórczo, DURNIU.
Twórcze i krytyczne myślenie w społeczeństwie to największe zagrozenia dla
tych u żłoba, PACANIE!

> ale już o Polański to jak wyłaś i nagle problem był nadistotny.

Zajmowałam się JEDNOSTKOWYM przypadkiem UDOWODNIONEJ pedofilii "GÓRÓ"
światowej kinematografii, tak samo będę się zajmować JEDNOSTKOWYMI
przypadkami UDOWODNIONEJ pedofilii w KK.
Ale nie pozwolę na rzucanie oszczerstw na całą grupe społeczną reżyserów,
nauczycieli, księży, dyrygentów chórów chłopięcych czy seksuologów
dziecięcych, fajfusie porąbany :->

> Państwo bankrutuje i się zadłuża bo kler grabi Polskę

Typowa gadka niedokształta - taki lewicowy odpowiednik stereotypu
"mohera"...

--
XL
Szumczyk forever!

12. Data: 2013-10-26 18:09:27

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Tak obłudna jesteś kołtunie że głowa mała. Kler niszczy kraj, bo w krajach
religijnych obywatele nic nie znaczą i jeszcze gwałci, no bo nic nie znaczą. I
dlatego takie wyznaniowe kraje najbiedniejsze i największa patologia. I to jest
problem Polski, tacy jak ty, baby w pampersach i dziady co beż totalitaryzmu żyć nie
potrafią bo skranie skretyniali. Obłudni, wynaturzeni, nienawistni i każdą tragedie
przypisujące nie tym co trzeba.

13. Data: 2013-10-26 18:26:31

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 20:55, Ikselka pisze:
> ...szaleją w mediach (tych rządowi z reki jedzących), a tymczasem kogo z
> Was obchodzi, że...
>
> "...gdyby uwzględnić wszystkie zobowiązania rządu i administracji
> publicznej, m.in. długi ZUS-u i służby zdrowia, to dług publiczny w
> rzeczywistości przekraczałby 3 bln zł, czyli aż 220% PKB" - podaje portal
> Money.pl.

Tak, jakby nie patrzeć Szumczyk i jego dzieło to właśnie taki temat
zastępczy.

14. Data: 2013-10-26 18:52:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 09:09:27 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Tak obłudna jesteś kołtunie że głowa mała. Kler niszczy kraj,

Trzeszczysz w kółko to samo jak stara płyta.

15. Data: 2013-10-26 18:53:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 18:26:31 +0200, Trybun napisał(a):

> Tak, jakby nie patrzeć Szumczyk i jego dzieło to właśnie taki temat
> zastępczy.

Bez przesady, to JA go tutaj nagłośniłam tylko.

16. Data: 2013-10-26 19:22:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-26 18:53, Ikselka pisze:

> Bez przesady, to JA go tutaj nagłośniłam tylko.

;-)

17. Data: 2013-10-26 21:39:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 19:22:30 +0200, Trybun napisał(a):

> ;-)

Myślisz, ze mam TAKĄ charyzmę?
;-P

18. Data: 2013-10-27 08:55:36

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-26 21:39, Ikselka pisze:

> Myślisz, ze mam TAKĄ charyzmę?
> ;-P

Nie myślę - ja wiem...

19. Data: 2013-10-27 08:55:57

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 23:38, ikka pisze:

> mnie obchodzi. i co z tego?
> rzadza debile, ci w kolejce wcale nie lepsi.

Debile? Czy debil zdołałby tak od 20 lat lawirować że dwie staruszki
zamiast ich totalnie olać to okładają sie torebkami na ulicy w kłótni o
to co gorsze - kiła czy rzeżączka - PiS czy PO.?

20. Data: 2013-10-27 09:30:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 października 2013 13:33:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Patrzeć IM na ręce:

To mało. Trzeba skutecznie im tymi rękami kierować...naród chce-naród dostaje.
A sprawą rządu jest jak i za co -bez zadłużania nas- tego dokonać.
Nie umieją takiej sztuki? To won... ;)

> http://www.forbes.pl/likwidacja-ofe-to-skok-na-oszcz
ednosci-emerytow,artykuly,165156,1,1.html

> [...]
>
> państwo obligacji skarbowych, jak i przejmowanie oszczędności z funduszy
>
> przez ZUS na okres 10 lat przed emeryturą. Wszystko to w celu księgowej
>
> redukcji długu jawnego - ocenia The Wall Street Journal. - Każdy inny
>
> podmiot stosujący taką inżynierię finansową zostałby skazany na karę
>
> pozbawienia wolności - dodaje.""
>
> --
>
> XL
>
> Szumczyk forever!
>
> http://natemat.pl/78717,kontrowersyjna-rzezba-gwalci
ciela-ma-swoich-zwolennikow-powinna-trafic-do-kazdej

Zabić księdza.
Mądry ksiądz
Znowu się lapsnął ks.Oko w oko
W tym całym zamieszaniu...