Termiczny sposob na brodawki?

1. Data: 2002-07-02 22:47:10

Temat: Termiczny sposob na brodawki?
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy punktowe wypalenie brodawek rozgrzanym stalowym drutem, jest dobrym
sposobem. Wydaje sie sensowne, bo jest termicznie sterylne i poprzez
temperature lekko zablizniajace. Taka archaiczna odmiana lasera :-) Prosze o
porade rozsadnego fachowca, tylko nie takiego, dla ktorego jedynymi sposobami
sa laser, chemia lub prad :-)

Pozdrawiam, EmeraldPC

2. Data: 2002-07-02 23:02:43

Temat: Re: Termiczny sposob na brodawki?
Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy punktowe wypalenie brodawek rozgrzanym stalowym drutem, jest
dobrym
> sposobem. Wydaje sie sensowne, bo jest termicznie sterylne i poprzez
> temperature lekko zablizniajace.

autoagresja nigdy nie jest dobrym sposobem.
na nic.

Pozdrawiam,
Krzysztof

3. Data: 2002-07-02 23:54:26

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> autoagresja nigdy nie jest dobrym sposobem.
> na nic.

He he... Kiedy obcinasz wlosy lub paznokcie ostrymi nozyczkami to tez uzywasz
pewnej formy autoagresji ;-) Sposob to moze dla mniej wrazliwych i bardziej
odwaznych, ale wlasciwie czemu nie? Uzywajac preparatu chemicznego do usuwania
brodawek tez stosujesz autoagresje, nieprawdaz? Atakujesz przeciez jakies swoje
tkanki zracym preparatem. O autoagresji mozna mowic, gdy maniak obcina zdrowy
palec lub inna konczyne. Mysle, ze nie srodki tu wazne, a cel i wynik.

Pozdrawiam, EmeraldPC

4. Data: 2002-07-03 07:22:55

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze nie srodki tu wazne, a cel i wynik.

A ja myślę, że środki też ważme.

No, ale skoro chcesz sobie metalowym
prętem wypalać te "brodawki" -
proszę bardzo? po co? Nie wiem.

Dla mnie nie jest normalne, że ktoś zamiast
skorzystać z pomocy dermatologa wypala sobie cokolwiek
na skórze za pomocą drutu. Ale skoro Ci to sprawia
przyjemność? Mi by nie sprawiało i myślę, że
większosći ludzi też nie.

Pozdrawiam,
Krzysztof

5. Data: 2002-07-03 14:24:48

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konieczność leczenia się mało komu sprawia przyjemność.
tolo

6. Data: 2002-07-03 15:54:20

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie nie jest normalne, że ktoś zamiast
> skorzystać z pomocy dermatologa wypala sobie cokolwiek
> na skórze za pomocą drutu.

nie wiem, czy to nie bedzie bardziej skuteczne niz dermatolog - pisze
to oczywiscie z rozzaleniem. mam kurzajki na piecei, nie wiem ile juz
lat. lapis, brodacid, verumal, cytryna w occie nie pomogly. wyrywanie
ich z korzeniami przez dermatologa nie pomoglo - odrosly. 6 (!) razy
zamrazanie cieklym azotem - nie pomoglo.

jeszcze przez zadne schorzenie tyle sie nie nacierpialam:(((((

7. Data: 2002-08-12 09:36:15

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl wrote:

> Mysle, ze nie srodki tu wazne, a cel i wynik.

wlasnie, w pelni sie zgadzam, kiedys mialem problemik z jedna mala
brodawka i lekarz udzielil mi "nieoficjalnej" porady, wlasciwie
to polecal mi jaskolcze ziele, ale gdy zapytalem o lutownice
to przyznal ze sam ja kiedys zastosowal i potwierdzil skutecznosc,
ktora ja tez moge potwierdzic

do niewielkiej brodawki wystarcza typowa lutownica transformatorowa
o temperaturze grotu 450 st. C, rozgrzej dobrze i przyloz do brodawki,
nie zawsze trzeba wypalac gleboko, ja bylem ostrozny - postanowilem
sprobowac wypalic na tyle plytko zeby nawet nie zabolalo - poskukowalo,
na drugi dzien po brodawce zostal strupek ktory szybko odpadl

nie wiem czy ta metoda jest skuteczna we wszystkich przypadkach,
moge tylko napisac ze w moim okazala sie szybka, skuteczna i
nawet bezbolesna

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

Programy abstynencji seksualnej dla młodzieży
Szukam Inhalatora-Nebulizatora
mukowiscytoza
Unia Europejska
Ayurveda - medycyna naturalna