Re: Terror w Warszawie... antyfaszystow bija!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 10 Sep 2019 01:04:18 -0700 (PDT)
Subject: Re: Terror w Warszawie... antyfaszystow bija!
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 5 września 2019 01:07:14 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
a-lewicowych-ekstremistow-w-polsce,132555.html

> [...]
>
> https://www.fronda.pl/a/jan-bodakowski-moskwa-wspier
a-lewicowych-ekstremistow-w-polsce,132555.html

> "Jan Bodakowski: Moskwa wspiera lewicowych ekstremistów w Polsce
>

> W 80. rocznicę wybuchu II wojny światowej ekstremiści lewicowi
> zorganizowali w Warszawie demonstrację antyfaszystowską. Czerwoni
> zgromadzili się przed pomnikiem Mikołaja Kopernika. Kiedy nielegalnie
> usiłowali przemaszerować na Plac Zamkowy, by zakłócić oficjalne obchody,
> zostali zablokowani przez policję. Rosyjski portal dla Polaków
> ''Sputnik'' wyraził swoją solidarność z lewakami i przyrównał polskich

rosjanie od dawna już są faszystami grabiącymi wszystkie kraje ościenne,
i nazywają faszystami wszystkich tych, którzy są za suwerennością narodów.

> [...]
>
> Reporter rosyjskiego portalu dla Polaków relacjonował, że policjanci
> ,,udawali, że nie rozumieją języka polskiego", a ,,reakcja policji [na
> przemarsz] na pewno nie była adekwatna" do ,,zagrożenia" ze strony
> nielegalnego przemarszu ekstremistów. Według przedstawiciela rosyjskiego
> portalu dla Polaków polscy policjanci ,,po jakimś czasie zatrzymanych"
> wypuszczali z blokady, gdy ci ,,mieli przy sobie swoje... kenkarty [...]
> Znów powiało czasem wojny w Warszawie. Innym przechodniom po plecach na
> pewno przeszedł dreszcz. Łapanka w takim dniu musi budzić złe wspomnienia"."

to tylko durne ruskie, które myślą, że pan za pan z zachodem juropy uda się
znów zakłamać historię, a prawda spoczywająca w ich katakumbach nigdy nie ujrzy
światła dziennego; tak jak choćby ta o ludobójstwie katyńskim,
zaatakowaniu 17 września Polski, zabójstwie Sikorskiego, wymordowaniu
przez Niemców Zygów w Jedwabnem,czy zabójstwie śp. Lecha Kaczyńskiego
wraz z całym gronem patriotów, ludzi porządnych i uczciwych.

wszystko to wiem i zawsze pamiętać będę.

jacek