Tesciowa napedzila mi stracha

1. Data: 2004-09-14 08:07:27

Temat: Tesciowa napedzila mi stracha
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka lat temu gdy poznalam swego przyszlego meza bylam z pierwsza wizyta u
jego rodziny w domu. Moja przyszla tesciowa wziela mnie za reke i
"wyczytala" z niej ze bede miala wypadek w przyszlosci ale z niego wyjde. Na
poczatku myslalam ze zajmuje sie "czytaniem" z reki od jakiegos czasu i jej
zaufalam...pewnie wie co mowi... Po kilku latach zauwazylam ze ona wcale sie
tym nie zajmuje, moze to bylo jej hobby..., ale nie miala prawa przepowiadac
mi tak tragicznego zdarzenia skoro sie tym zawodowo nie trudnila!!!!! Tym
bardziej ze wcale jej o to nie prosilam!
Nie jestem krolikiem doswiadczalnym!!!!
Teraz od wielu lat zyje z swiadomoscia tego co mi powiedziala i mam wrazenie
ze wyczekuje tego momentu z wielkim strachem:( Nie moge o tym zapomniec!
Pomozcie,
Baska

1. Data: 2004-09-14 08:17:47

Temat: Re: Tesciowa napedzila mi stracha
Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Jacek<j...@w...pl>

> [...]
> Teraz od wielu lat zyje z swiadomoscia tego co mi powiedziala i mam
> wrazenie ze wyczekuje tego momentu z wielkim strachem:( Nie moge o

Trollujesz? No bo, nie, to nie może się dziać naprawdę.

P.

1. Data: 2004-09-14 08:56:34

Od: "ValteR" <n...@s...thx> szukaj wiadomości tego autora

Jacek, <ci68st$p2d$1@stargard.srg.vectranet.pl> wrote:

> [...]
|mi powiedziala i mam wrazenie ze wyczekuje tego momentu z wielkim
|strachem:( Nie moge o tym zapomniec! Pomozcie,

Jak uwierzyłaś w takie bajki to musisz być nieźle pokręcona. Wpisz w
google: "samospełniające się proroctwo".
Popracuj nad swoim podejściem do rzeczywistości. Ktoś coś powiedział
i od razu uwierzyłaś?? _Lecz__się_...

PS. Dziwne ci imię dali dziewczynko: "Jacek" ?
--
Wszyscy myślą o sobie, tylko ja myślę o mnie.

1. Data: 2004-09-14 09:08:49

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki typ jak "ValteR" <n...@s...thx> napisał w wiadomości
> Jacek, <ci68st$p2d$1@stargard.srg.vectranet.pl> wrote:

> Popracuj nad swoim podejściem do rzeczywistości. Ktoś coś powiedział
> i od razu uwierzyłaś?? _Lecz__się_...
>
> PS. Dziwne ci imię dali dziewczynko: "Jacek" ?

Przede wszystkim korzystam nie ze swojego konta, dlatego "Jacek"... ,nie
jestes zbyt blyskotliwy...
A nie slyszales o wrozeniu z reki?...dlatego uwierzylam...
Myslalam ze napisze ktos cos sensownego, no ale coz...

Baska

1. Data: 2004-09-14 09:20:12

Od: "ValteR" <n...@s...thx> szukaj wiadomości tego autora

Jacek, <ci6cfr$5lb$1@stargard.srg.vectranet.pl> wrote:

|Przede wszystkim korzystam nie ze swojego konta, dlatego "Jacek"...
|,nie jestes zbyt blyskotliwy...

A słyszałaś o możliwości zmiany w ustawieniach? To jeśli chodzi o
_błyskotliwość_.

|A nie slyszales o wrozeniu z reki?...dlatego uwierzylam...
|Myslalam ze napisze ktos cos sensownego, no ale coz...

Coś sensownego? To ty pierwsza wspomniałaś o wróżeniu z ręki. Dżizus,
wróżby operają sie na przeciętnych statystycznych i obserwacji osoby
przez 'wróżbitę' + to że większość ludzi sama sobie naciągnie
interpretację rzeczywistości do 'przepowiedni'.

Jak wiesz np. że ktoś ma krzywą przegrodę nosową to mu możesz
przepowiedzieć nieżyt nosa - duże prawdopodobieństwo....

--
Wszyscy myślą o sobie, tylko ja myślę o mnie.

1. Data: 2004-09-14 10:17:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek:
> Myslalam ze napisze ktos cos sensownego, no ale coz...

Cos w miare skromnych mozliwosci sensownego: idz Basko-Jacku
do "profesjonalnej wrozki" i poddaj sie terapii sprawdzenia
rewelacyjnych
informacji tesciowej...
skoro nie potrafisz uporac sie samodzielnie z bredniami jakiegos
p...tego
niewasko babsztyla.

Idz czym predzej i nie jecz juz jak potluczona. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-09-14 11:26:19

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek; <ci6cfr$5lb$1@stargard.srg.vectranet.pl> :

> Taki typ jak "ValteR" <n...@s...thx> napisał w wiadomości

> A nie slyszales o wrozeniu z reki?...dlatego uwierzylam...

Ja to nawet kilka razy na filmie takie coś widziałem, widziałem też
Godzillę, Batmana, Supermena i Ciemną Stronę Mocy. ;)

> Myslalam ze napisze ktos cos sensownego, no ale coz...

W Twoim przypadku, to trudna sprawa. Żeby kogoś do czegoś przekonać musi
on posiadać wypracowane odpowiednie mechanizmy poznawcze, bez nich ani
rusz. Ale może da się poukładać. Powiedzmy, że schemat jest taki -
odczuwasz ogólny niepokój - gdyby nie teściowa, to miałabyś pretensje do
reklamy Flesza [czy jak to się pisze], albo do gazety Fakt - czyli
akurat argumenty, którymi się posługujesz gówno znaczą - oddają tylko
pewien stan Twojej psychiki. Jeżeli nie chcesz się "leczyć" [a
wspominanie teściowej wskazuje, że już nie jesteś nastolatką, więc czas
najwyższy], to może "złap" ten stan niepokoju i go po prostu nazwij -
"niepokojem" - a później dopiero baw się w szukanie przyczyn, tylko nie
wracaj znów do tego wróżenia z ręki. Nie znam Twojej sytuacji życiowej,
ale to może mieć związek z pracą, domem, albo z tym, czego się
naoglądasz w TV/naczytasz w gazetach i co porównujesz do swojego
własnego życia.

Flyer - nie jestem specjalistą, nie czaruję, nie wróżę ;)
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2004-09-14 12:12:17

Od: "Tryton" <s...@...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jego rodziny w domu. Moja przyszla tesciowa wziela mnie za reke i
> "wyczytala" z niej ze bede miala wypadek w przyszlosci ale z niego
.
.
.

> [...]
wrazenie
> ze wyczekuje tego momentu z wielkim strachem:( Nie moge o tym

Napisz o tym do " Bravo Girl "

1. Data: 2004-09-14 13:29:57

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Tryton<s...@...nie.pl>

[...]
> Napisz o tym do " Bravo Girl "

Albo "Bravo Wife"

P.
--
Life doesn't imitate art; it imitates bad television.
- Woody Allen

1. Data: 2004-09-14 14:50:13

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek w news:ci68st$p2d$1@stargard.srg.vectranet.pl napisał(a):

> Teraz od wielu lat zyje z swiadomoscia tego co mi powiedziala
> i mam wrazenie ze wyczekuje tego momentu z wielkim strachem:(
> Nie moge o tym zapomniec! Pomozcie,

Więc możesz odetchnąć. Kiedyś wróżyłem z kart z niezłym skutkiem. Już tego
nie robię, ale z ciekawości sprawdziłem i nie zobaczyłem niczego takiego.

Cień

podwrażliwość sensoryczna
Wrażliwi proszę lepiej nie czytajcie.
WP