Teściowie na święta

1. Data: 2001-10-07 20:12:20

Temat: Teściowie na święta
Od: "Kasia" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie, mam termin porodu na 12 grudnia, a na swięta zjeżdżają Teściowie,
jestem już przerażona. Kiedy ja nakręcę te makowce, albo upitraszę kapuchę.
Proszę o szybkie przepisy i rozwiązania. A może radę na
Teściów........................................:-(((
(((((((((((((

--
Katarzyna Sowińska

1. Data: 2001-10-07 20:19:50

Temat: Re: Teściowie na święta
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
A może radę na
> Teściów........................................:-(((
(((((((((((((

Wiesz co? Jako mamuśka radziłabym Ci jednak delikatnie wyperswadować
teściom tę wizytę.....W tym celu lepiej może zatrudnij męża, będzie łatwiej,
jak poprosi ich syn. Możesz być zmęczona, mieć huśtawkę hormonalną lub
problemy z piersiami (oczywiście absolutnie tego nie życzę, ale niestety
wszystko jest możliwe).Młoda mama ma mnóstwo pracy i nie mniej niepokojów
związanych z dzieckiem, a goście do tego - nerwówka murowana. Podaruj sobie
odrobinę luksusu i pojedźcie może do rodzinki, niech oni Was ugoszczą.
Będziecie mieli czas, by w trójkę nacieszyć sie sobą.

1. Data: 2001-10-07 20:20:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Proszę o szybkie przepisy i rozwiązania. A może radę na
>Teściów........................................:-((
((((((((((((((

upiec.
Krysia

P.S. Nie przejmuj sie, wykret masz najlepszy na swiecie.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-07 20:37:58

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pqcq0$h16$...@n...onet.pl...
> [...]
kapuchę.
> Proszę o szybkie przepisy i rozwiązania. A może radę na
> Teściów........................................:-(((
(((((((((((((

> --
> Katarzyna Sowińska

Niech przyjada jezeli musza troche wczesniej, Tesc niech wraz z Twoim mezem
zatlucze karpie, umyje okna i wytrzepie dywany a Tesciowa niech sama zrobi
te makowce, barszczyk z uszami i kapuche, moze jeszcze pasztet? Moze oni
mysleli ze przydadza sie do pomocy i nie przyszlo im do glowy ze Cie wprawia
w panike?

Pozdrowienia, Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-10-08 08:09:46

Temat: Re: Teściowie na święta a porod
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Teściowie,
> jestem już przerażona. Kiedy ja nakręcę te makowce, albo upitraszę

Kasiu!!! W ogole nawet o tym nie mysl!!!!!
Jako w miare swiezo upieczona mama powiem Ci, ze Tobie po porodzie nawet NIE
WOLNO DLUGO STAC!!!! (tylko po kilka - kilkanascie minut naraz) Ja sie
czulam bardzo dobrze i ganialam po calym mieszkaniu, a lekarze mnie
ochrzanili (grozi to m.in. np wypadnieciem macicy (sorry Grupo)). Nawet nie
mysl o ugotowaniu czegos wiecej niz herbata czy jajecznica.
A poza tym Dzidzia Ci nie da... W najlepszym wypadku karmic bedziesz co 3-4
h, w najlepszym przypadku 30 min / karmienie + min. 15 min na przewijanie +
15 min na rozbudzanie (to tylko w przypadku tak cudownego dziecka jak moj,
inne jedza czesciej i dluzej!!!!!) daje Ci 2-3 h ciurkiem. Ale to tylko
teoretycznie!!!
Zreszta jak masz termin na 12 to rownie dobrze mozesz rodzic 24... A wtedy
chyba zapomnisz o barszczu, makowcu a nawet o prezentach....
--
:-) Monika & Wiktor 16.08.2001, Warszawa Zacisze
www.pompy.pl/wiktor, zobacz tez www.beagle.pl

1. Data: 2001-10-08 08:24:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> te makowce, barszczyk z uszami i kapuche, moze jeszcze pasztet? Moze oni
> mysleli ze przydadza sie do pomocy i nie przyszlo im do glowy ze Cie

To jest jedynie słuszne rozwiązanie... Bylebyście się w Wigilię nie
pokłóciły o pielęgnację maluszka... bo jak się kto w wigilię pokłóci to już
tak podobno na cały rok zostanie...
Aha ... barszczyk możesz zrobić jako jedyną rzecz sama, ale korzystając z
mojego leniwego przepisu... ;-)))
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/barszczyk.h
tm
No jeszcze kompot z suszu sama możesz nastawić... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-08 08:53:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czulam bardzo dobrze i ganialam po calym mieszkaniu, a lekarze mnie
>ochrzanili (grozi to m.in. np wypadnieciem macicy (sorry Grupo)).

No , popatrz, inne szkoly dzialania...mnie rano po urodzeniu syna
ostrzegali, ze jak nie polatam (koniecznie do lazienki) to nie
dostane sniadania!!!!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 09:04:44

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:m8q2stojlojuudt50k0tl5e7b6va1ikep1@4ax.com...

NIE

> No , popatrz, inne szkoly dzialania...mnie rano po urodzeniu syna
> ostrzegali, ze jak nie polatam (koniecznie do lazienki) to nie
> dostane sniadania!!!!

Krysiu! to jest ta sama szkola - trzeba spacerowac - stac nie wolno!!!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-08 09:10:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu! to jest ta sama szkola - trzeba spacerowac - stac nie wolno!!!

jakos nie widze siebie w roli osoby stojacej....a Ty?
ale uwage doceniam...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 09:46:16

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:p9r2stcr7i4bv17utne0ph7lphd9kk8f2h@4ax.com...

> jakos nie widze siebie w roli osoby stojacej....a Ty?
> ale uwage doceniam...

Przy gotowaniu raczej troszke trzeba przy kuchni postac, chociaz ja nawet do
smazenia sobie biore krzeselko... Takie nalesniki, czy placki ziemniaczane
zawsze smaze na siedzaco... Kotlety na stojaco, bo to rzadziej trzeba
przewracac i mozna jakaz salatke w przelocie uczynic, ale nalesniki to
trzeba caly czas cos przy tym robic - wtedy sobie siadam... Moja tesciowa
widzac kiedys jak ja siedze przy kuchni powiedziala, ze ona stara na taki
pomysl n igdy nie wpadla... To moze byc niebezpieczne, jak ktos ma zwyczaj
na siebie patelnie z goracym tluszczem wylewac, bo siedzac nie ma jak
odskoczyc... ale to juz sa osobiste predyspozycje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

polędzwiczki wieprzowe