Test

1. Data: 2002-03-26 09:42:13

Temat: Test
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy grupa nie dziala, czy nikt nic od wczoraj nie napisal? AP

1. Data: 2002-03-26 09:42:46

Temat: Re: Test
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy grupa nie dziala, czy nikt nic od wczoraj nie napisal? AP

Nikt nic nie napisal ;-)

1. Data: 2002-03-26 09:44:43

Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy grupa nie dziala, czy nikt nic od wczoraj nie napisal? AP

Też się nad tym zastanawiałam ale okazuje się, że chyba wszystko ok :)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-26 19:12:57

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"honkul" <h...@o...pl> :

> Też się nad tym zastanawiałam ale okazuje się, że chyba wszystko ok :)

No ja na przyklad tego posta powyzej od AP w ogole nie widzialam na
serwerku z ktorego korzystam.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-27 08:43:21

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja na przyklad tego posta powyzej od AP w ogole nie widzialam na
> serwerku z ktorego korzystam.

Bo go czym predzej usunelam (jak sie okazalo, ze dochodzi), zeby nie
smiecic ;-))) Arleta

1. Data: 2002-03-27 15:24:01

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...

> Bo go czym predzej usunelam (jak sie okazalo, ze dochodzi), zeby nie
> smiecic ;-))) Arleta

Jak usunelas? Kiedys przez pomylke wyslalam na grupe zalacznik, natychmiast
zaczelam szukac mozliwosci usuniecia z serwera ( bo kiedys mi gdzies
mignelo) i nie znalazlam, a zalacznikiem narazalam sie modemowcom.Gdzie
znalezc instrukcje?
Elzbieta

1. Data: 2002-03-28 09:04:25

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczelam szukac mozliwosci usuniecia z serwera ( bo kiedys mi gdzies
> mignelo) i nie znalazlam, a zalacznikiem narazalam sie modemowcom.Gdzie

Nie wiem z czego korzystasz - ja z poczty NC - pod prawym klawiszem
myszy jest opcja "cancel message" i to wlasnie z niej skorzystalam.
Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-03-28 09:24:47

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wiem z czego korzystasz - ja z poczty NC - pod prawym klawiszem
> myszy jest opcja "cancel message" i to wlasnie z niej skorzystalam.

Dzieki, korzystam z Outlooka, nie znalazlam pod prawym tej opcji:(
Elzbieta

Dla Moniki
niebieskie kwiatki
cos nowego znalazlam