Test na inteligencję

1. Data: 2016-03-08 12:13:44

Temat: Test na inteligencję
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli jakaś maszyna w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?

(z https://www.youtube.com/watch?v=LF_PGLvSEeQ)

2. Data: 2016-03-08 14:23:12

Temat: Re: Test na inteligencję
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> Jeżeli jakaś maszyna w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
> czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?

Ten pan słuchał najwyraźniej tej samej audycji radiowej
którą ja słuchałem niedawno w samolocie:
http://www.radiolab.org/story/191434-brain-thinking-
about-itself-thinking/

Ale mi się z tymi maszynami pomyliło...
W oryginale było:
"If it takes 5 machines 5 minutes to make 5 widgets,
how many minutes does it take 100 machines
to make 100 widgets?"
... i chodziło o wywołanie efektu znanego z dziecinnych
zabaw typu 'biała krowa daje białe mleko, czarna
krowa daje jakie mleko?" Czyli szybkiej, bezmyślnej
i jednocześnie śmiesznej odpowiedzi. Myślę że podobne
jest "dąb zupa dębowa, ząb...." i tak dalej :-)

Tak czy inaczej - ciekawe.

3. Data: 2016-03-08 16:08:09

Od: cwf <...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

On 3/8/2016 6:13 AM, pinokio wrote:
> Jeżeli jakaś maszyna w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
> czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?
>
> (z https://www.youtube.com/watch?v=LF_PGLvSEeQ)

W mynutem )

4. Data: 2016-03-11 23:05:28

Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-08 o 12:13, pinokio pisze:
> Jeżeli jakaś maszyna w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
> czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?
>
> (z https://www.youtube.com/watch?v=LF_PGLvSEeQ)

Chyba miało być:

Jeżeli 5 maszyn w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?

5. Data: 2016-03-12 09:06:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 23:05, obywatel guruzkrzaków uprzejmie donosi:

> Chyba miało być:
>
> Jeżeli 5 maszyn w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
> czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?

Wygrałeś.
Masz inteligencję.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

6. Data: 2016-03-12 14:45:37

Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-12 o 09:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-11 23:05, obywatel guruzkrzaków uprzejmie donosi:

> Wygrałeś.
> Masz inteligencję.

Nie, tylko gugiel:)

7. Data: 2016-03-12 15:02:42

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:
> Jeżeli jakaś maszyna w ciągu 5-ciu minut produkuje 5 urządzeń to w jakim
> czasie 100 takich maszyn produkuje 100 takich urządzeń?
>
> (z https://www.youtube.com/watch?v=LF_PGLvSEeQ)

Jakie wnioski? Masz chyba jakieś wnioski?

http://dziecisawazne.pl/8-inteligencji-wedlug-prof-h
-gardnera/

Rozwiązywanie zagadek logicznych wg. tego profesora
oznaczy tylko jeden typ inteligencji, a gdzie reszta?

Jeden z największych matematyków https://pl.wikipedia.org/wiki/Grigorij_Perelman
rozwiązał
jeden z problemów https://pl.wikipedia.org/wiki/Problemy_milenijne

I co? Proponowali mu big kasę ale on jej nie przyjął?
Co jest nie tak? Może w jednym jest dobry, a w innym kuleje?

Jak izoluje się od ludzi, widać coś jest nie tak?

On jest już bohaterem
Globik to ty? ;-)
Jerzy Zelnik
Zelnik