Testy BICOM

11. Data: 2002-12-18 09:52:41

Temat: Re: Testy BICOM
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga wrote:

> Miałam robione testy Bicomem, moja córka także, są wiarygodne. Polecam!!!
> Odczulałam się także Bicomem, moja jakość życia jest całkiem inna. Polecam!!
> Pozdrawiam Teresa
A czy miałas robione tez klasyczne ? Czy sie pokrywały wyniki ?
Córka ma tak teaktywna skórę, że po 1 nakłuciu miał opuchnieta cąłą rękę
i płakała z bólu (a lekarka wydzierała sie na nią że histeryzuje, bo nie
ma prawa jej to boleć, a potem ze zdumieniem stwierdziła, że jeszcze
takiej reakcji nie widziała. Jak na razie testów skórnych mam dosć.
A na ile alergenów robia juz testy z krwi ?

Katarzyna

12. Data: 2002-12-18 10:50:32

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| takiej reakcji nie widziała. Jak na razie testów skórnych mam dosć.
| A na ile alergenów robia juz testy z krwi ?

Testów klasycznych nie miałam robionych, bo moi liczni znajomi alergicy
robili i nic im się nie pokrywało z obserwacjami. Ja zresztą ogóle nie
reaguję skórą. Reaguję krtanią, bólem głowy, bólem nerek, pęcherza,
jelitami, bezsennością itp. Zrobiłam od razu testy Bicomem i odczulałam się
na alergeny z tego testu.
Pozdrawiam Teresa

13. Data: 2002-12-18 11:04:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na ile alergenów robia juz testy z krwi ?
>
> Katarzyna

Na kilkadziesiąta, albo więcej.....zarówno pokarmowych, jak i wziewnych.
O.

14. Data: 2002-12-18 13:32:49

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strzyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> reaguję skórą. Reaguję krtanią, bólem głowy, bólem nerek, pęcherza,
> jelitami, bezsennością itp. Zrobiłam od razu testy Bicomem i odczulałam
się

No to nie dziwię się że pomogło ...
Pozdrawiam serdecznie Tichy

15. Data: 2002-12-20 16:22:18

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga wrote:

>Miałam robione testy Bicomem, moja córka także, są wiarygodne. Polecam!!!
>Odczulałam się także Bicomem, moja jakość życia jest całkiem inna. Polecam!!
>Pozdrawiam Teresa

"sa wiarygodne" - Zapytuje. Jak sprawdzilas ich wiarygodnosc ?

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/

16. Data: 2002-12-20 20:42:22

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to to cudo co drukuje zeskanowane z atlasu anatomicznego dla szkół średnich
obrazki, a na nich jakies bazgroły?
mb

Neurolog w Krakowie
wrzodziejące zapalenie jelita grubego