Re: Testy PCR są do d...y.

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Testy PCR są do d...y.
Date: Sat, 26 Feb 2022 00:43:08 +0100

Am 25.02.22 um 21:12 schrieb FEniks:

> Pewnie są, ale raczej w drugą stronę.

> Czy to naprawdę dziwi? W naszych statystykach leczenie różnych chorób
> wypada znacznie gorzej, więc czemu leczenie covidu nie miałoby jak
> wyglądać?

Jeszcze o testowaniu. Znowu pojechałem do miasta i znowu w róznych
miejscach zauwazyłem punkty testowania. Codziennie pozytywne wyniki
dostaje ok 200 osób, ale w szpitalach jest spokój, od miesiecy nikt nie
umarł na covid, a dzisiaj przeczytałem, ze burmistrz roześle obywatelom
95 tys listów informujacych w kilku jezykach (niemieckim, francuskim,
włoskim, tureckim, arabskim, rosyjskim i chińskim) o szczepieniach oraz
zachecajacych do nich. Pisza tez ze starsi ludzie i pracujacy w zawodach
medycznych beda mogli po 3 lub 6 miesiacach szczepić sie po raz czwarty
(booster). Ok 80% zostało dwukrotnie zaszczepionych i 60% trzykrotnie.

Słuzba zdrowia (szpitale, gabinety lekarskie) działa bez zakłóceń:
chcesz do lekarza, to dzwonisz i ustalasz termin lub zamawiasz recepte /
skierowanie, coś sie przytrafi, to ladujesz w szpitalu, a tam cie lecza
(wcześniej masz test). A jeśli chodzi o fitness, to od poczatku pandemii
tylko tydzień lub dwa były zamkniete. Ale wszedzie nosi sie maseczki
FFP2 - w sklepach, bankach, autobusach, pociagach, bibliotece (trzeba
jeszcze certyfikat), pracy, u lekarza, na fizykoterapii itd.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)