Re: Testy Ravena

From: "Piotr Zurek" <p...@r...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Testy Ravena
Date: Fri, 26 Jan 2001 09:50:58 +0100

> po przesłaniu
> uwierzytelnionej kserokopii dyplomu ew. zaświadczenia z zakładu pracy o
> wykonywaniu zawodu psychologa lub prowadzeniu gabinetu prywatnego.
> Dorrit

A czemu takie cuda?!?!
Jak juz taki test robilem to chyba moglbym poznac interpretacje jego
wynikow?
Moze to naiwne pytanie ale, strasznie mnie ciekawi co znaczy to,
ze przypasowalem te wszystkie smieszne obrazki.
Dzisiaj popoludniu poznam wyniki, i jezeli bede z nich dumny to sie
pochwale.
A moze zgodnie z jakas psychologiczno-spiskowa teoria nie dowiem sie ile
odpowiedzi bylo OK?!?!
Uslysze tylko jakies psychologiczne bla-bla i bede mogl isc do domu?!?!
Przeciez gdybym ten test rozwiazal dobrze i dowiedzial sie o tym,
to wplyneloby to korzystnie na rozwoj mojej psychiki.
Z drugiej strony... moze rzeczywiscie lepiej nie wiedziec.
Zobaczymy.
Dzieki za informacje pomimo iz niewiele mi pomogla.

Piotr