Re: Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...

Data: 2020-04-26 02:42:33
Temat: Re: Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2020-04-25 16:14, m...@g...com wrote:
> https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-raport-z-frontu
-dzien-osiemnasty-za-mna-kilka-etapow-byla-niepewnos
c-byl-gniew-zostala-bezradnosc-6503627958093441a

> "[...]problemów jest cała masa. Jeden z głównych to testy. Po pierwsze - trudno
określić, jaką liczbę testów wykonujemy tym samym osobom. Sama byłam w domu, w którym
wszystkich członków rodziny "mazano" czterokrotnie. To są sytuacje notoryczne. W tym
samym czasie ludzie czekają na swoją kolej. Ten pierwszy raz. Czekają na diagnozę,
niejednokrotnie mając już zakończoną kwarantannę.

> [...] są chwile, w których zaczynam wątpić w wiarygodność testów. Kierownik
pogotowia z sąsiedniego miasta miał wynik pozytywny. Kwarantanny, izolacje,
dekontaminacje. Badanie kilkudziesięciu osób. Trzy dni później ponowny test. I jaki
wynik? Negatywny. Na skierowaniach wciąż pojawiają się prośby o powtórne pobranie
materiału z dopiskiem: rezultat wątpliwy."

i slusznie... autorzy testu zastrzegajom, ze to nie som testy dio
diagnostyki...

https://www.youtube.com/watch?v=XQOro5aB3Jo&feature=
youtu.be&t=4223