Therma Pro

1. Data: 2002-10-13 17:18:01

Temat: Therma Pro
Od: "Zila" <zila@wywalic_to.cxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z tutaj obecnych uzywal kiedys tabletek Therma Pro?

2. Data: 2002-10-13 21:06:32

Temat: Re: Therma Pro
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zila" <zila@wywalic_to.cxt.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z tutaj obecnych uzywal kiedys tabletek Therma Pro?

Na mojej stronie domowej jest FAQ o diecie oraz ECA. Therma Pro to właśnie
ECA.
Zadaj pytania, na które nie znajdziesz tam odpowiedzi.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-10-14 19:16:39

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aocn7j$aod$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ECA.
> Zadaj pytania, na które nie znajdziesz tam odpowiedzi.

Janku ... toc pytanie jest jasno sprecyzowane ;p
w sensie czy ktos uzywal? a nie ze co to jest eca?
taka mala uwaga ;)))
therma pro jest produktem zakazaneym w polandzie wiec... nie wiem czy ktos
odpowie na to pytanie ;)
Hesia ;)

4. Data: 2002-10-14 20:21:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taka mala uwaga ;)))
> therma pro jest produktem zakazaneym w polandzie wiec... nie wiem czy ktos

Używał.
Nie jest zakazane. Są tylko różne interpretacje przepisów oraz niedouczeni
nadgorliwcy, którzy nie mogąc znaleźć pracy w porządnych firmach muszą
pracować w ..... i koniecznie chcą się wykazać.
:-)

5. Data: 2002-10-14 20:38:31

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-10-15 05:58:20

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Owszem.
tade
Użytkownik Zila <zila@wywalic_to.cxt.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aoc9rc$7bg$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2002-10-15 07:17:36

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hesia" <h...@p...pl> wrote in news:aof5j2$40f$1@news.tpi.pl:

> therma pro jest produktem zakazaneym w polandzie wiec... nie wiem
> czy ktos odpowie na to pytanie ;)

Zakazane jest sprowadzanie i handel bez zezwolenia, ściśle
mówiąc. Posiadać i używać wolno (tak jak z narkotykami do niedawna).
Zresztą kto Ci udowodni, że nie brałaś tego podczas wakacji np. w USA?

--
/**** Muszą nas policzyć przed wstąpieniem do UE. ****\
|**** Za 10 lat zobaczymy ilu to przeżyło. ****|

8. Data: 2002-10-17 17:01:29

Od: "agid" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja pirewsza się przyznam do używania. Therma nie działa na mnie zbyt
mocno. Czytałam o spadku wagi do 10 kg przez 6 tygodni. Niestety nie jestem
pewna czy mi się udało schudnąć nawet 3 kilo. Stosuję Thermę głównie przed
treningiem. Po 2 godzinach na aerobach i siłowni mam całą koszulkę mokrą.
Kiedy mam się uczyć w nocy też biorę jedną tabletkę, i wtedy bez problemu
siedzę do 3 w nocy. Ale nie brakuje mi apetytu (a powinno, podbno o to
chodzi w Thermie), nie pocę się więcej niż przedtem. Może to tylko mój
orgabnizm tak odpowiada na ten środek. Co inni o tym sądzą?

9. Data: 2002-10-20 09:18:51

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aots3i$p74$...@n...tpi.pl, agid at a...@w...pl wrote on 17/10/02
19:01:

> Stosuję Thermę głównie przed
> treningiem. Po 2 godzinach na aerobach i siłowni mam całą koszulkę mokrą.

hmmm..
ja nie stodujer zadnych srodkow i tez mam cale ubranie mokre po takim
treningu
zreszta kto by nie mial

pozdrowienia

*gosia*

10. Data: 2002-10-20 09:39:31

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agid" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jestem
> pewna czy mi się udało schudnąć nawet 3 kilo. Stosuję Thermę głównie przed

Trzeba było się zważyć i zmierzyć przed i po. 10 kg przez 6 tyg?? Ciesz się,
że Ci się nie udało.

> treningiem. Po 2 godzinach na aerobach i siłowni mam całą koszulkę mokrą.

Przed treningiem... Bardzo popularne ale nieco niebezpieczne...

> [...]
> chodzi w Thermie), nie pocę się więcej niż przedtem. Może to tylko mój
> orgabnizm tak odpowiada na ten środek. Co inni o tym sądzą?

Spróbuj dłużej ale nie przed treningiem i nie w nocy.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Jak zabezpieczyc wrzody dwunastnicy ???
Pytanie w sprawie indexu glikemicznego