Thermomix+Varoma

1. Data: 2000-05-17 22:59:24

Temat: Thermomix+Varoma
Od: "Misiek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Temat widze wciaz zywy!

Sprawa z thermomixem tutaj wyglada tak:

1. Na tej grupie nie wolno o nim rozmawiac! Mozna rozmawiac o
mikrofalowkach, garnkach, zmywarkach, grillach..itp - ale nie o thermomixie!

2. cyt.:"Thermomix nadaje sie dla tych, ktorzy nie znaja sie na gotowaniu"-
i jest zupelnie nie wazne, ze potrafi pomoc kazdemu, nawet doswiadczonemu
kucharzowi, ktorego wyreczy w najbardziej pracochlonnych czynnosciach
(Przyklad: W czasie przeznaczonym na wyrabianie ciasta na pizze, mozna
przygotowac ciasto, sos, papryke, pieczarki, ser.... i zamknac piekarnik po
upluwie 15 min)

3. "Krolewski" cytat z p.Przemka Koziarskiego (ktorego na tej liscie od
jakiegos czasu nie widze): "Najwieksza wada thermomixa to to, ze nie mozna
go kupic w sklepie" !!!!!?

4. W ogole, jak ktos pyta o thermomixa to jest dyletantem kucharskim, nie
lubi gotowac i nie potrafi sie zorganizowac w kuchni.

Podsumowanie:
Podoba Ci sie Thermomix? Nie przejmuj sie! 90% spoleczenstwa chcialo by go
miec....
Chciec, a moc to czasem dwie rozne sprawy....
Ja mam - Nie wyobrazam sobie zycia bez niego!

Pozdrowki
Michal B

1. Data: 2000-05-22 05:33:34

Temat: Re: Thermomix+Varoma
Od: "Lidia" <k...@s...from.pl.> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję sama się przestraszyłam tak negatywną reakcją na moje pytanie a
thermomix bardzo mi się spodobał i pewno go jednak kupię mimo ceny hej!
Pozdrawiam Lidia

1. Data: 2000-05-22 07:42:55

Od: "Marek Lang" <M...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadam może głupie (i zakazane) pytanie. A co to takiego jest ten thermomix i
skoro nie w sklepie to gdzie można to zobaczyć?
Pozdrawiam,

Marek
Użytkownik Lidia <mailto:krzysiek@sieradz.from.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:OE3W4.12895$z...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-05-22 09:09:54

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umów się z Michałem na prezentacje :)))

--
Lilly was here

1. Data: 2000-05-22 10:37:57

Temat: Tnijcie cytaty, bylo: Thermomix+Varoma
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lang <M...@e...pl> wrote in message
| Zadam może głupie (i zakazane) pytanie.

A ja powiem może naiwnie: przycinajcie cytaty i piszcie pod nimi!

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

Biszkopt
wisniowka, jak z czym???
malosone :)