Tkanina skin.

1. Data: 2010-03-23 00:07:15

Temat: Tkanina skin.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto się orientuje, gdzie można kupić tkaninę tzw skin, tj udajacą
prześwitujące gołe ciało we fragmentach strojów tancerzy, artystów
cyrkowych itp?
Potrzebuję na strój taneczny, aby na fragmencie stroju naszyć cekiny itp.
żeby wyglądało jak na gołym ciele.
--

Ikselka.

2. Data: 2010-03-23 21:08:43

Temat: Re: Tkanina skin.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 01:07:15 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> cyrkowych itp?
> Potrzebuję na strój taneczny, aby na fragmencie stroju naszyć cekiny itp.

Znalazłam. Jakby ktoś też potrzebował, tu oto:
http://www.wika.pl/products,345251544,Materia%C5%82y
,0,0,1.html (Angelskin
Nude Chrisanne) oraz
http://www.wika.pl/products,644785062345251544,Siatk
i,0,0,2.html (siatka
cielista Wika).
--

Ikselka.

3. Data: 2010-03-26 18:40:35

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu?

http://www.spandexhouse.com/catalog_details.asp?id=8
390

Po latach bycia wewnątrz tanecznego światka wiem, jak bardzo sklepy
taneczne zdzierają skórę z klientów...

Ania

4. Data: 2010-03-29 18:23:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Mar 2010 11:40:35 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
390

> Po latach bycia wewnątrz tanecznego światka wiem, jak bardzo sklepy

Serdeczne dzięki, Aniu. Już mi córki kupiły w Wawce co trzeba, no i
przedtem (co ważne) swoimi oczyskami sprawdziły, czy to aby to, o co
chodzi, ale podany przez Ciebie link i sklep będę miała na uwadze, bo m.in.
jest tam czarna tkanina w naszywane szyfonowe różyczki, moje marzenie na
przyszłosylwestrową małą czarną :-)

Spotkanie w Krakowie sa fotki :)
aniołki z masy solnej:)
kolczyki z kamieni i koralików