Re: To.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: To.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 19 Sep 2018 07:43:59 GMT

Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> wrote:

> Dodaj do tego pieczywo, wędliny, konserwy i generalnie wszystko co
> przetworzone

No, dodałam. I właśnie dlatego odrzuciłam wszelkie przetwory warzywne i
owocowe kupne. U mnie w domu od lat ZERO tego. Połowa trucizn mniej. Dawka
MA znaczenie!

> (np. zwykłe mięso mielone)

Nawet nie przechodzę w sklepie obok ,,mięsa" mielonego, nawet nie patrzę w
tę stronę. Brrrr!

> A jak by zdadać dokładnie rto pewnie też i mięso. ryby i nieprzetworzone
> warzywa i owoce

W każdym razie bez plastiku i styropianu. Ryb jemy bardzo (z naciskiem na
bardzo) mało - bo niestety w dzisiejszych czasach wody rzek i mórz to zupa
kloaczno-plastikowa.

--
XL