Re: To może ja sie przedstawie.

1. Data: 2005-11-28 12:26:53

Temat: Re: To może ja sie przedstawie.
Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Followup zrobiony świadomie - AXID akurat wymieniał z Dianą uwagi o
> manipulacji [na psp], więc w temacie:
>
> No i zobacz - iwanos nic nie napisał o sobie realnym, a Ty pokazałaś
> kawałek swoich emocji i swojej rzeczywistości - on ma ubaw i informacje
> o Tobie, a Ty nic nie masz o nim. Tu nie obowiązuje zaklęcie w stylu
> "dostosowanie społeczne", a raczej obowiązuje w tym sensie, że na
> usenecie zasady społeczne są inne niż przed ekranem. ;)

ale s ciebie psycholog
jesz kupy ?

2. Data: 2005-11-28 17:32:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos; <dmet2o$q3o$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> ale s ciebie psycholog

Faktycznie, nie jestem psychologiem, tak jak Ty nie jesteś koprofagiem.
;)

> jesz kupy ?

Nie jem.

Flyer

3. Data: 2005-11-28 19:21:10

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, nie jestem psychologiem, tak jak Ty nie jesteś koprofagiem.

SKONT TY TO WIESH ?
3y ty jestes jakiś SENSEJ ?
SKONT KLIKASH ?

4. Data: 2005-11-28 19:41:03

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> iwanos; <dmet2o$q3o$1@atlantis.news.tpi.pl> :

Ubaw i informacje go kręcą? Po miałaby je mieć?

5. Data: 2005-11-28 19:43:32

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubaw i informacje go kręcą? Po miałaby je mieć?

aneta pokaz mi tylnią część ciała a ja powiem kim jesteś

6. Data: 2005-11-28 21:11:51

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos <i...@1...pl> napisał(a):

> aneta pokaz mi tylnią część ciała a ja powiem kim jesteś
Dziwny sposób stawiania diagnozy. Psycholog amator definiujący osobowość,
zaczynając od d..y? Pewnie mozna i tak.
Głupie zajęcie jak na miarę Twojego intelektu, więc co? Odpowiedz w
zrozumiałym języku. Jestem ostatecznie zainteresowana.

7. Data: 2005-11-28 21:12:53

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-11-28 21:14:19

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-11-28 21:15:04

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-11-28 21:15:33

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos <i...@1...pl> napisał(a):

> [...]
Głupie zajęcie jak na miarę Twojego intelektu, więc co? Odpowiedz w
zrozumiałym języku. Jestem ostatecznie zainteresowana.

Dzikie krzyki
Re: Aseksualność - najwspanialsza orientacja seksualna
Spotkanie PSP
Snieg
Re: Aseksualność - najwspanialsza orientacja seksualna