To nie jest gd tylko wielka kłótnia

31. Data: 2005-06-15 11:37:44

Temat: Re: To nie jest gd tylko wielka kłótnia
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d8p1j3$o6t$1@inews.gazeta.pl...
> Nie, nie oddałeś. Grupy dyskusyjne z definicji służą do dyskusji. To, że
> czasem przybiera ona formę regularnej młócki z zastosowaniem wszystkich
> najbrudniejszych chwytów retorycznych - cóż, taka jest specyfika Usenetu.
> Taka rozrywka. Jeśli ktoś szuka tu pociechy duchowej, to obawiam się, że
może
> jej nie otrzymać, a wręcz przeciwnie, zostać lekko wdeptany w ziemię, ale
> cóż, tak to jest z chodzeniem wieczorem po parku, jak się za smacznie
wygląda.

Tyle, że prawo jednoznacznie określa, kto jest odpowiedzialny za "lekkie
wdeptanie w ziemię" w parkowym przypadku.

Ofiara zawsze jest ofiarą.

Margola

32. Data: 2005-06-15 11:46:49

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:d8p47n$8g2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ofiara zawsze jest ofiarą.

Tylko, że czasem jest ofiarą własnej głupoty, a koniecznie
szuka winnych dookoła...

Radek

33. Data: 2005-06-15 12:02:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):
> Tyle, że prawo jednoznacznie określa, kto jest odpowiedzialny za "lekkie
> wdeptanie w ziemię" w parkowym przypadku.
>
> Ofiara zawsze jest ofiarą.

"Ofiara" zawsze może po prostu wyłączyć komputer albo znaleźć sobie jakieś
miejsce w sieci, z którym jest bardziej kompatybilna. Pisywanie na grupy
dyskusyjne nie jest obowiązkowe ani nie zależy od niego życie ludzkie. Jak mi
się gdzieś nie podoba, to biorę i wychodzę. Czasem zastanawiam się, co
bardziej mnie śmieszy - użalanie się, że gdzieś w Usenecie spotkała kogoś
reakcja inna od oczekiwanej, czy publiczne utyskiwania, że przecież powinno
być inaczej, bo jego zdaniem cośtam cośtam.

JoP

34. Data: 2005-06-15 12:14:14

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo jego zdaniem cośtam cośtam.

Nie jestem pewien czy aby nie umniejszasz sobie zasług ;)

Pozdrawiam
Andrzej

35. Data: 2005-06-15 12:30:32

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko, że czasem jest ofiarą własnej głupoty, a koniecznie
> szuka winnych dookoła...

Grupy dyskusyjne z definicji przeznaczone są dla ludzi. Czyjaś głupota nie
jest powodem by robić z siebie rekina, czy też inne stworzenie nie
wyposażone w tak rozwinięty mózg jak człowiek.

Pozdrawiam
Andrzej

36. Data: 2005-06-15 13:33:02

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko, że czasem jest ofiarą własnej głupoty, a koniecznie
> szuka winnych dookoła...

Winni są Ci, co biją, bo wydaje im się głupia.

Margola, Co Zasadniczo Kamieniem Nie Rzuci, Bo Jeszcze Pamięta Parę Swoich
Wystąpień

37. Data: 2005-06-15 13:33:54

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> "Ofiara" zawsze może po prostu wyłączyć komputer

"Oprawca" też. I powstrzymać chęć dokopania. Co czasem, przyznam, bywa
trudne.

Margola

38. Data: 2005-06-15 14:17:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> "Oprawca" też. I powstrzymać chęć dokopania. Co czasem, przyznam, bywa
> trudne.

Jeśli dokopując czuje się niezręcznie, to oczywiście, ale chyba lepiej wtedy
w ogóle powstrzymać się od dokopywania, jeśli kogoś to nie bawi?

JoP

39. Data: 2005-06-15 14:25:34

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:d8pbiv$17f$2@nemesis.news.tpi.pl...

> "Oprawca" też. I powstrzymać chęć dokopania. Co czasem, przyznam,
bywa
> trudne.

Z moich obserwacji wynika, że mniej więcej "normalny" człowiek,
niesprowokowany, rzadko ma nieodpartą potrzebę skopania niewinnej
ofiary z powodu własnej frustracji związanej z tym, że szef krzywo
spojrzał (or sth). Natomiast ofiary w stylu tych, które piszą
płaczliwe posty jaki to świat okrutny jest, na ogół bardzo ale to
bardzo się dopominają o skopanie. I często nawet delikatne sugestie,
że dalsze dopominanie może się skończyć jatką, nie przynoszą efektu.
Naprawdę nie widzę powodu, dla którego od jednych ludzi trzeba
wymagać, aby za żadne skarby nie dali się sprowokować, a innych można
głaskać po główce, że zostali skopani przez złych ludzi bez powodu, a
nie na życzenie (chyba koszmarek mi wyszedł, ale cierpliwi dojdą o co
mi chodziło, najwyżej potem skopią ;-)).

Agnieszka (parę razy w życiu skopana, ale zawsze NAJPIERW szukająca
powodów u siebie, a dopiero potem u złych ludzi)

40. Data: 2005-06-15 14:27:59

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli dokopując czuje się niezręcznie, to oczywiście,

No, gratuluję w takim razie dobrego samopoczucia. Ja tam się umiem przyznać,
że robię źle, gdy robię. A że czasem robię, to chyba nie wątpisz...

Poza tym usenet nie służy mi do odreagowywania. No, może czasem ;)

Margola

chroń dziecko
Grawer na obraczki
trochę NTG Chinka Czikulinka
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
zdrada