Re: To oczywiste, że fałszywa.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: To oczywiste, że fałszywa.
Date: Mon, 4 Jul 2022 17:23:03 +0200

W dniu 04.07.2022 o 09:50, XL pisze:

> Ani GMO, ani chemikalia, ani żadne inne materialne paskudztwa, ani żaden
> szkodliwy styl bycia nie są w stanie tak osłabić odporności na zarazy, jak
> czyni to UTRZYMYWANIE LUDZKIEGO STADA W PERMANENTNYM STRACHU. Przebadane na
> zwierzetach doświadczalnych już dziesiątki lat temu, a teraz ,,wreszcie"
> użyte na ludziach.

A jednak, np. antybiotyki którymi faszerujemy zwierzęta rzeźne sprawiają
że bakterie i inne paskudztwa uodparniają się na nie. To oczywiście
tylko jeden przykład bo z innymi wynalazkami które to niby mają służyć
do ułatwiania i uprzyjemniania nam życia jest podobnie.

Oczywiście istnieje też druga strona medalu, wszelakiego rodzaju władza
bardzo lubi nas straszyć i pokazywać że bez nich właściwie nie da się żyć..