Re: To oczywiste, że fałszywa.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: To oczywiste, że fałszywa.
Date: Fri, 8 Jul 2022 12:16:24 +0200

W dniu 05.07.2022 o 21:20, XL pisze:

> To nie ma związku z tematem. Tematem jest STRACH jako narzędzie
> eksterminacji populacji ludzkiej.

Myślę że jednak ma. Wobec takiego się prowadzenia ogółu ludzkiej
populacji, jakaś epidemia nie jest niczym nadzwyczajnym. Natomiast co do
strachu, doświadczenia życiowe podpowiadają mi że wystraszonego
człowieka znacznie trudniej wyeliminować niż takiego który jest
nieświadomy zagrożenia, sam strach to pozytywny bodziec a nie destrukcyjny.