To znowu ja- PILNE

1. Data: 2002-09-04 16:58:26

Temat: To znowu ja- PILNE
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy slyszeliscie cokowiek o "wirusowym zaaleniu jelit" ???
Ja bylam dzis w drki i zapisala mi leki itd, ale jesli chce znalezc cos na
ten temat to jest to praktycznie niemozliwe!!
Czy ktos moglby polecic jakies stronki albo przyslal mi informacje?
Prosze!
Iwona

2. Data: 2002-09-05 06:45:57

Temat: Re: To znowu ja- PILNE
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ten temat to jest to praktycznie niemozliwe!!
> Czy ktos moglby polecic jakies stronki albo przyslal mi informacje?

Biegunki pochodzenia wirusowego, bo tym jest wirusowe zapalenie jelit sa
chyba najczestszym schorzeniem ukladu pokarmowego, czesto nazywanym przez
laikow niestrawnoscia. Leczenie objawowe, podobnie jak w grypie.

3. Data: 2002-09-05 13:52:47

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

KM wrote:

> Biegunki pochodzenia wirusowego, bo tym jest wirusowe zapalenie jelit sa
> chyba najczestszym schorzeniem ukladu pokarmowego, czesto nazywanym przez
> laikow niestrawnoscia. Leczenie objawowe, podobnie jak w grypie.

Czyli leki przeciwbólowe/przeciwgorączkowe, leki rozkurczowe. Antybiotyki nie
mają wpływu na przebieg, bo wirusy nie są wrażliwe na antybiotyki. Biegunka nie
zawsze dominuje w objawach. Choroba na ogół trwa 3-4 dni i ulega całkowitemu
wyleczeniu. W przypadku nasilonej biegunki wystąpią oczywiście zaburzenia
wodno-elektrolitowe wymagające niekiedy leczenia szpitalnego (zwłaszcza u
dzieci).

Leszek

4. Data: 2002-09-06 05:10:35

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wodno-elektrolitowe wymagające niekiedy leczenia szpitalnego (zwłaszcza u

No odbra, a dieta to ma byc cos lekkostrawnego, tak?

dowod ubezpieczenia
!!!!WAZNE!!!!!
OB w ciąży
prywatna opieka medyczna