Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
t-online.de!t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!p
ostnews.google.com!x18g2000yqe.googlegroups.com!not-for-mail
From: Hanka <c...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tolerance In Islam!!!!!!!!!!
Date: Tue, 15 Feb 2011 13:41:14 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 92
Message-ID: <1...@x...googlegroups.com>
References: <e...@s...googlegroups.com>
<6...@r...googlegroups.com>
<ijegdp$8gk$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@q...googlegroups.com>
<ijeljf$hug$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@y...googlegroups.com>
<ijen4c$kq2$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@x...googlegroups.com>
<ijeolf$nl0$1@usenet.news.interia.pl>
<8...@k...googlegroups.com>
<1...@d...googlegroups.com>
<1...@r...googlegroups.com>
<2...@q...googlegroups.com>
<6...@a...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.5.89.58
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1297806074 21127 127.0.0.1 (15 Feb 2011 21:41:14 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:41:14 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: x18g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=83.5.89.58;
posting-account=3ddN9goAAABx4H0xhn8iAPNpeLKRC8Ts
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10)
Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:586927
Ukryj nagłówki
On 15 Lut, 22:31, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> Hanka napisał(a):
>
>
>
> > On 15 Lut, 22:22, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> > > Hanka napisał(a):
>
> > > > On 15 Lut, 22:00, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> > > > > pl.aton.~ napisał(a):
>
> > > > > > -`@'-
>
> > > > > > U�ytkownik "Ja" <7...@m...pl> napisa�
>
> > > > > > > U�ytkownik "Ja" <7...@m...pl> napisa�
> > > > > > > > Hypatia by�a pogank�, kobiet� naukowcem jej uczniowie to byli i
> > > > > > > > chrze�cijanie i muzeumanie i zosta�a zamordowana przez
Ko�cielnych.
> > > > > > > > Przeczytaj co� zamiast b�kota�.
>
> > > > > > > > Brat, a od kiedy Twoim zdaniem wyst�puj� muzeumanie ?
>
> > > > > > >http://pl.wikipedia.org/wiki/Islam
>
> > > > > > > Ok, czyli od jakiego 622, tak ?
>
> > > > > > > zdar
> > > > > > > juda.~
>
> > > > > > Islam to prawie to samo co chrze�cija�stwo i dla Islamu Jezus by�
> > > > > > prorokiem, ale po Jezusie przyby� drugi prorok Machomet, kt�rego
juďż˝
> > > > > > chrze�cija�stwo nie uzna�o, czyli 500 lat po �mieci Jezusa.
> > > > > > -
> > > > > > Ok, ale co� mi si� zdaje, ze Hypatia �y�a nieco wcze�niej...
> > > > > > Tak ?
>
> > > > > > zdar
> > > > > > juda.~
>
> > > > > Od czego kurwa wikipedia jeden głąb z drugim głąbem. Mam dość
> > > > > szarpania się o podstawową wiedzę. Chcecie się szrpać idźcie na grupę
> > > > > pl.sci.żłobek
>
> > > > Zamknij morde.
> > > > Chcesz rozmawiac, to sie doucz.
>
> > > Była poganką to ty się doucz idiotko.
>
> > Piękna i mądra uczennica Plotyna próbuje przekonać surowego patriarchę
> > Cyryla, że istnieje
> > mała różnica między neoplatonizmem i chrześcijaństwem: "Les mots
> > different peu, le sens est bien
> > le meme". Hypatia wyznaje, że osoba Chrystusa jest dla niej święta,
> > lecz bliscy są jej również
> > bogowie jako wiecznotrwałe formy kosmiczne. Objawiają się oni w
> > pięknie natury, w inteligencji ciał
> > astralnych, w cudowności dzieł sztuki, w duchowości mędrców
> > bezinteresownie szukających
> > prawdy. Na oświadczenie Cyryla: "Tes Dieux sont en poussiere, aux
> > pieds du Christ vainqueur"
> > Hypatia wygłasza swoje piękne credo:
> > Ne le crois Cyrille. lis vivent dans mon coeur,
> > Ne tels que tu les vois vetus de formes vaines,
> > Subissant dans le Ciel les passions humaines,
> > Adores du vulgaire et dignes de mepris,
> > Mais tels que les ont vus des sublimes esprits,
> > Dans l'espace etoile n'ayant point de demeures,
> > Forces de l'univers, Vertus interieures,
> > De la terre et du ciel concours harmonieux,
> > Qui charme la pensee et l'oreille et les yeux,
> > Et qui donnę ideał aux sages accessible,
> > A la beaute de l'ame une splendeur visible,
> > Tels sont mes Dieux!
>
> No widzisz była poganką, która szanowała wiarę i pogan i chrześcijan.
A Bog jest i nie jest.
Kwanty potrafia namieszac, jak widze.
|