Tolerancja na klonazepam

11. Data: 2005-11-18 16:23:06

Temat: Re: Tolerancja na klonazepam
Od: Fizzzi <fizzzi@[wieszco]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Nov 2005 09:41:57 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

> Taaa. Kac to rzeczywiście znacznie poważniejsza rzecz niż stan
> padaczkowy (do którego może dojść po nagłym odstawieniu dowolnych BZD).
> Hint: o ile na kaca raczej się nie umiera, to z powodu stanu
> padaczkowego owszem, tak.
>
> m.

A slyszales o czym takim jak "delirium tremens" ?

12. Data: 2005-11-18 23:03:34

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):

> A slyszales o czym takim jak "delirium tremens" ?

Delirium tremens jest akurat stanem dość rzadkim, a padaczka po
odstawieniu benzodiazin dość częsta. Ale nie jest istotne, co jest
gorsze. Niejaki Fizzzi biorąć Klona w sposób jemu właściwy bynajmniej
nie pomaga sobie, jeżeli chodzi o problem podstawowy tzn. zaburzenia
lękowe (tudzież nerwica). Lekkomyślne nadużywanie benzo prowadzi bardzo
często do wręcz pogorszenia stanu. Ja osobiście w leczeniu tego typu
schorzeń unikam jak mogę benzodiazepin, ze względu na niewielką ilość
pacjentów na tyle mądrych, by nie stosowali tej grupy leków jako
panaceum na ich nerwicę. Odstawienie, rosnąca tolerancja potrafią
wzbudzić lęk ze zdwojoną siłą. Poza tym, zawsze lepiej mieć tylko
nerwicę, niż być dodatkowo bylejakim "ćpunkiem".

Makro
--
http://www.spmbt.akcja.pl ICQ 267028416
http://www.cpp.info.pl/forum

13. Data: 2005-11-19 10:05:51

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Nov 2005 00:03:34 +0100, Makro <m...@g...pl> wrote:

> [...]
> wzbudzić lęk ze zdwojoną siłą. Poza tym, zawsze lepiej mieć tylko
> nerwicę, niż być dodatkowo bylejakim "ćpunkiem".

Wiem o tym. Masz racje. Wiem ze benzo moga powodowac depresje i nie sa
lekami antydepresyjnymi.A nawet wrecz przeciwnie moga powodowac lub
nasilac depresje.
Apropo padaczki to nigdy nie mialem padaczki po klonach a jadlem ich
okazyjnie w duzych a czasami bardzo duzych ilosciach (zjadalem liscia
klonow 2mg + plus jakies alko) i trzymalo mnie to kilka dni ale jak juz
puscilo to padaczki nie mialem ani zadnych trzesacych sie rak)
Mysle ze dzieje sie tak poniewaz klony trzymaja dlugo (schodza powoli).

14. Data: 2005-11-21 07:39:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Nov 2005 17:23:06 +0100, Fizzzi wrote:

> A slyszales o czym takim jak "delirium tremens" ?

Owszem, i nie raz prowadziłem chorych z majaczeniem alkoholowym.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Arthron Complex a watroba
Badanie moczu - wyniki