Tombalik z drobiu

1. Data: 2003-04-09 09:12:26

Temat: Tombalik z drobiu
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka pozycja w menu obiadowym, co to moze byc tak
dokladniej?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-04-09 09:29:29

Temat: Re: Tombalik z drobiu
Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:
> Jest taka pozycja w menu obiadowym, co to moze byc tak
> dokladniej?

A nie tymbaliki? Bo tymbaliki sa to galaretki, wlasnie moga byc
drobiowe. Moze sie przeliterkowali w tym menu

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-04-09 09:31:05

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:
> A nie tymbaliki? Bo tymbaliki sa to galaretki, wlasnie moga byc
> drobiowe. Moze sie przeliterkowali w tym menu

Chociaz z drugiej strony dziwne to danie na obiad. Chyba ze jako przystawka?

Maria

1. Data: 2003-04-09 09:43:43

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <m...@g...com> napisała:

> Chociaz z drugiej strony dziwne to danie na obiad. Chyba ze jako przystawka?

Moze masz racje, ze to jest przystawka, ale pisze wyraznie
"tombalik".

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-04-09 09:54:12

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Moze masz racje, ze to jest przystawka, ale pisze wyraznie
> "tombalik".

Znalazlam takie menu pod tym adresem:
http://ugarit.it3.pl/ugarit/studniowka3.htm
i jest tu tombalik ze schabu, obok kurczaka w galarecie, a figuruje w
dziale przekasek zimnych.
Niestety pierwszy raz dzis uslyszalam o tombaliku.
Jesli namieszalam to przepraszam

Pozdrawiam, Maria

1. Data: 2003-04-09 09:57:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <m...@g...com> napisała:
> Niestety pierwszy raz dzis uslyszalam o tombaliku.
> Jesli namieszalam to przepraszam

Nic nie szkodzi :)
Glowy nie dam, czy tam nie ma zadnej literowki.
Ja zastanawialam sie, czy to ma cos wspolnego z kotletem
de vilaille, ale chyba nie ma.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-04-09 10:03:15

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Ja zastanawialam sie, czy to ma cos wspolnego z kotletem
> de vilaille, ale chyba nie ma.

Jesli jest faktycznie zimna przekaska (tak jak w tym menu ktore
znalazlam) to raczej nie.
Hmm, chyba jedyna nadzieja we Wladyslawie :-)

Maria, sama zaintrygowana tombalikiem

1. Data: 2003-04-09 10:07:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisała:
> Ja zastanawialam sie, czy to ma cos wspolnego z kotletem
> de vilaille, ale chyba nie ma.

Ups... literowka, powinno byc "de volaille".

Lilla

1. Data: 2003-04-09 11:52:59

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> Jest taka pozycja w menu obiadowym, co to moze byc tak
> dokladniej?

Lillu;-)

to nic innego jak taka mala galareta;-), mala, oznacza zrobiona w malym
naczynku. Robi sie ja z roznych mies: drobiu, wieprzowiny, ryb. Daje sie
do niej tez groszek zielony, marchewke by to cudo wygladalo ladnie po
wylozeniu z naczynka na polmisek. Jest to jak najbardziej zimna
przystawka;-) i nie ma to nic wspolnego z kotletem "de volaille".

Pozdrwiam
Beata M.

1. Data: 2003-04-09 12:02:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> napisała:
> to nic innego jak taka mala galareta;-), mala, oznacza zrobiona w malym
> naczynku.

Czyli Maria miala racje, ze to galareta - przystawka :)

Dzieki Beato :)

Pozdrawiam
Lilla
Psc.:
Mam juz wyrzuty sumienia i postaram sie nadrobic zaleglosci ;-)

Hamine S
Przydatność konserw
Szukam-Przepis-polędwic zki
ciasto na formę barankową- Wielkanoc