Topinambur

31. Data: 2002-09-22 21:40:54

Temat: Re: Topinambur
Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mogę napisać....Przykro mi. Chociaż nasuwa mi się jedna myśl. Przesyłanie
sadzeniaków może się rozpocząć teraz po " wykopkach". Popróbuj monitować
pana Pilarczyka.
Pozdrawiam.
Michał

Użytkownik "Portulka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Wysyłkowo

32. Data: 2002-09-23 07:28:42

Temat: Re: do Qwax-a
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero teraz prześledziłem cały wątek.Qwax ! ty masz dostęp do tego
numeru
> "HO'"; popatrz z tyłu w ogłoszenia. Mi dopiero sie to uda w
ponidziałek.

O jaki "HO" Ci chodzi?

Pozdrawiam
Qwax

33. Data: 2002-09-23 09:20:27

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O " Hasło Ogrodnicze". Dopiero w tej chwili uświadomiłem sobie, że cytat
pochodził z internetowego archiwum " HO", a ta ogłoszeń nie zamiszczają.
Michał.

34. Data: 2002-09-23 10:13:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> no to chyba beda potrzebne przepisy kulinarne
http://www.topinambur-meiwes.de/Topinambur/topinambu
r.html

Pozdrawiam
Qwax

35. Data: 2002-09-23 10:21:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> no to chyba beda potrzebne przepisy kulinarne
http://www.kwcucina.kataweb.it/vissani/37/12-1.html

Pozdrawiam
Qwax

36. Data: 2002-09-23 20:51:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2002-09-24 01:00:05

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg moich informacji ceny pieców są porównywalne. Taki za 8000 to mac ok.
30-40 kw. W obu przypadkach trzeba doliczyć cenę zbiornika na ciepłą wodę.
Oba typy pieców nazwijmy to tak. , nie pracują w systemie ciągłym.
Mam pytanie: czy pieca na holgaz używa może ktoś z twoich znajomych, od dwu
lat poszukuję takiej osoby ( chodzi mi o zdanie użytkownika, a nie
sprzedawcy , czy producenta; bo wtedy wszystko jest cacy).
Może dalsza część tej rozmowy pociągnijmy na privo., bo wkońcu dostaniemy
żółtą kartkę i wykopią nas na rec.budownie.pl ;-)
Pozdrawiam.
Michał

Ps. przed nadchodzącym sezonem marzy mi się "mój mały prywatny Kuwejt"

38. Data: 2002-09-27 08:32:10

Od: "Portulka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie otrzymałam wiadomość, że już niedługo 'wspanialeogrodymaryli' będą
miały w ofercie topinambur.
Cieszę się i mam nadzieję, że teraz już nie przegapię :-)))))

Dzięki wielkie _hehehe za sprowadzenie zabłąkanej poszukiwaczki topinamburu
na właściwą drogę :-)))
Portulka

39. Data: 2002-09-27 20:58:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wielkie _hehehe za sprowadzenie zabłąkanej poszukiwaczki
topinamburu
> na właściwą drogę :-)))
> Portulka
:)