Torbiele lub cos takiego

1. Data: 2003-12-25 20:20:56

Temat: Torbiele lub cos takiego
Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczuwam w piersi pelno guzkow moze torbieli w obydwu czasami mnie bolk,
martwie sie - co to moze byc? Do jakiego lekarza sie zglosic ?
Ania

2. Data: 2003-12-26 20:32:21

Temat: Re: Torbiele lub cos takiego
Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyczuwam w piersi pelno guzkow moze torbieli w obydwu czasami mnie bolk,
> martwie sie - co to moze byc? Do jakiego lekarza sie zglosic  ?

Oczywiscie do ginekologa, on da ci skierowanie na badanie tych guzkow. Jezeli
mozesz dojechac do miasta (duzego) to sa tam poradnie leczenia chorob piersi.
Nie wiem ile masz lat, jezeli jestes mloda to jest to bardzo niepokojace. Osoby
starsze MOGA tak sie starzec, ale to trzeba zbadac aby miec pewnosc.

3. Data: 2003-12-26 22:50:18

Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 18 lat , co to mzoe byc ?

4. Data: 2003-12-26 23:06:41

Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 18 lat , co to mzoe byc  ?

Niestety, nie jestem lekarzem i nie wiem. Ale na pewno MUSI to zobaczyc
ginekolog.

5. Data: 2003-12-27 22:43:03

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wyczuwam w piersi pelno guzkow moze torbieli w obydwu czasami mnie bolk,
> martwie sie - co to moze byc? Do jakiego lekarza sie zglosic ?
> Ania

Ja mam taką budowę piersi, że też wyczuwam jakby guzki /a może raczej
zgrubienia tkanki/ i boli mnie często lewa strona - ręka, pod pachą. Ale
byłam u ginekologa, który badał piersi palpacyjnie, a póżniej również byłam
u radiologa - nie są to zmiany mastopatyczne. Więc może, żebyś przestała się
bać i wymyślać, co to może być, odwiedź ginekologa, to w końcu kompetentna
osoba, która może postawic diagnozę.Pozdrawiam- Magnolia.

6. Data: 2003-12-28 14:44:57

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U większości kobiet sa guzki w piersiach , sa to gruczoły mlekowe. Mogą
nawet boleć ale tylko przed miesiączką . jeżeli jakiś guzek czy wyczuwalna
torbiel boli po miesączce to wowczas należy zglosić sie do ginekologa / po
miesiączce/ a on zbada je dotykowo i skieruje na badania mamograficzne czy
podobne.

fixrambo

Bole krzyza - pomocy
placebo