Torebki

1. Data: 2006-03-31 14:05:36

Temat: Torebki
Od: "Dorota " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie współtowarzyszki mojego hobby. Czy ktoraś z Was ma może wzory, albo
adresy stron na torebki robione na szydełku? Bardzo prosze o pomoc. Dziękuje

2. Data: 2006-03-31 14:30:56

Temat: Re: Torebki
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Mar 2006 14:05:36 +0000 (UTC), "Dorota "
<o...@g...pl> napisał(a):

>Drogie współtowarzyszki mojego hobby. Czy ktoraś z Was ma może wzory, albo
>adresy stron na torebki robione na szydełku? Bardzo prosze o pomoc. Dziękuje

Dosłownie parę dni temu, ktoś tu podawał linki do getbotów - w tych
getbotach jest między innymi kilkadziesiąt ślicznych torebek - sprawdź
w archiwum, bo ja tego posta już usunęłam z czytnika:/
pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

3. Data: 2006-03-31 14:33:43

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pat
> =====
> "Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10

OTO ten link do getbotów

http://show.7ya.ru/private.aspx?login=chinese&RubrID
=98406

pozdrawiam
Allivea

4. Data: 2006-03-31 15:36:06

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam zaglądnąć tutaj:

http://club.osinka.ru/viewtopic.php?t=4421&postdays=
0&postorder=asc&&start=0

warto, bo jest tam sporo bardzo ciekawych pomysłów... :)

5. Data: 2006-03-31 19:03:43

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoraś z Was ma może wzory, albo
> adresy stron na torebki robione na szydełku?

jakieś wzorki znajdziesz tu:
http://photo.163.com/photos/czxueer/14459506/
wcześniej w tym samym albumie są też torebki robione na drutach, warto
popatrzeć

i tu:
http://photo.163.com/photos/ziyang-1028/13538967/
http://photo.163.com/photos/furong576/33742100/

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

6. Data: 2006-03-31 19:59:32

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładną torebkę na szydełku macałam w H&M. Była zrobiona nie z włoczki,
ale z materiałowej tasiemki przeszytej na maszynie. Kosztowała krocie, ale
podpatrzeć warto, bo formę miała bardzo przyjemną - duża torba i uszy
"wychodzące" bezpośrednio z części torbianej. Superowa melanżowa.

Joe

7. Data: 2006-03-31 21:28:49

Od: "Dorota " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za podane adresy, a tym samym za pomoc. wiedziałam, że
mogę na Was liczyć.

8. Data: 2006-04-01 06:07:36

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja jeszcze wkleje linka do poogladania torebek - poootezna kolekcja -
chyba bez schematow - ale pomysly mozna zaczerpnac:)
http://foto.mail.ru/bk/accessories/

pozr
Justyna

9. Data: 2006-04-02 15:43:06

Od: m <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

> OTO ten link do getbotów
>
> http://show.7ya.ru/private.aspx?login=chinese&RubrID
=98406

> pozdrawiam
> Allivea

Już zahasłowany ;(

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

photo-163 - problem
>@>@>@>@>GET MORE CHICKS............LEARN GUITAR.............
Ola D. (kroowka) szukam kontaktu
Amnesty for illegal immigrants will not happen this time.................... .