Torpedowanie badań diety niskowęglowodanowej

1. Data: 2008-04-11 20:17:50

Temat: Torpedowanie badań diety niskowęglowodanowej
Od: "Krystynaopty" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd my to znamy...
--------------------

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,88047,5044481.html

----Cytat:
Gazeta /Wrocław Aneta Augustyn

Projekt dobry, ale pieniędzy nie dostanie

[...]
- Pomysł jest prosty - mówi dr Purzyc. - Komórki nowotworowe, w
przeciwieństwie do zdrowych, potrzebują energii z glikolizy, czyli
beztlenowego rozkładu glukozy. Przypuszczamy, że jeśli nie dostarczymy im
węglowodanów, czyli cukrów, dojdzie do obumarcia komórek rakowych. Wstępne
badania potwierdzają nasze założenia.

Te wnioski miały być potwierdzone podczas badań na myszach. - Niestety, nie
mamy szans kontynuować projektu - mówi prof. Oleksyszyn.

Naukowcy w ubiegłym roku wystąpili do ministerstwa nauki i szkolnictwa
wyższego o 280 tys. zł. Wniosek oceniało dwóch recenzentów, jeden przyznał
ocenę bardzo dobrą, drugi - dobrą.

Autor pierwszej pisze, że "Projekt dotyczy niezwykle istotnego postępowania
dietetycznego w trakcie choroby nowotworowej" i "proponowany projekt autor
przedstawia w sposób kompetentny". Zgłosił kilka uwag, ale generalnie
zastrzegł, że "Projekt zasługuje na poparcie".

Autor słabszej oceny zarzucił wrocławskim naukowcom jedynie wysokie koszty
a ich szefowi brak publikacji na temat doświadczalnej terapii
antynowotworowych. Projekt ocenił słabo w kategorii "wartość naukowa i/lub
innowacyjna".

- Rozumiem, że część projektów odpada, ale tutaj razi nierzetelność
oceniających - uważa dr Purzyc. - Gorsza dla nas recenzja jest
streszczeniem naszego wniosku, a nie odniesieniem się do niego. Mam
wrażenie, że te osoby nie rozumiały, o czym piszemy.

Pół roku po wniosku wrocławian, swoje wyniki opublikowali Amerykanie: u
myszy na diecie niskowęglowodanowej guzy rakowe po upływie półtora miesiąca
zmniejszyły się o 33 proc.

Katarzyna Dziedzik, rzecznik ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego
tłumaczy, że wniosek wrocławskich naukowców nie dostał pieniędzy, ponieważ
inne projekty zostały wyżej ocenione. - Nie wiem, czy recenzenci wiedzieli
o podobnych badaniach w USA - mówi.

- Poczuliśmy się, jakbyśmy obuchem dostali - mówi prof. Oleksyszyn. - W USA
docenia się dobre projekty, a tutaj rzecz rozbija się o ignorancję.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław
--------------------------------------------------Ko
niec cytatu.

Najwyraźniej lobby żywieniowo-farmaceutyczne ze swoimi "lekami" i
węglowodanową dietą - jest nie do pokonania, w tak zapyziałym ciemnogrodzie
w temacie oświaty zdrowotnej, jak Polska... mimo, że m.in. rak
u nas zbiera coraz większe żniwo, a służba zdrowia sama jest chora.

Krystyna
--
Żądnemu zysku przemysłowi farmaceutycznemu, który dysponuje gigantycznymi
środkami finansowymi, udaje się zataić przed opinią publiczną wszelkie

2. Data: 2008-04-11 22:25:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty wrote:

> [...]
> ciemnogrodzie w temacie oświaty zdrowotnej, jak Polska... mimo, że m.in.
> rak u nas zbiera coraz większe żniwo, a służba zdrowia sama jest chora.

W życiu bym nie przypuszczał, że przyjdzie mi stanąć w jednym szeregu z
krysią opty, heh.

Są już dziesiątki tysięcy wyleczeń raka za pomocą diet, które skupiają się
na zmianie sposobu odżywiania komórek nowotworowych. Ludzie którym medycyna
naturalna życie uratowała krzyczą, piszą, pokazują wyniki badań... nic,
cisza. Na raku robi się zbyt duże pieniądze, aby zaryzykować badania, które
mogą doprowadzić do powstania skutecznego lekarstwa.

Tyle, że biorą się za to od "dupy" strony, zamiast likwidować w organizmie
węglowodany, co jest raz że niewygodne dla pacjenta (restrykcyjna dieta),
dwa że może mieć skutki uboczne, lepiej sprawić, aby komórki rakowe
przeszły na oddychanie tlenowe. Taki efekt ma dieta nasycona gigailościami
omega 3, taki efekt ma dieta niskosodowa wysokopotasowa. Na dodatek taki
sposób gwarantuje, że nowotwór nie będzie egzystował na resztkach
węglowododanów i faktycznie obumrze.

Swoją drogą takie badania SĄ PRZEPROWADZONE, faktycznie wykazano że dieta
zerowęglowa ma niesamowicie korzystny wpływ na proces leczenia. Oczywiście
badania są olewane przez onkologów i całą resztę "przedstawicieli" medycyny
akademickiej.

3. Data: 2008-04-16 07:08:05

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komórki nowotworowe, w
> przeciwieństwie do zdrowych, potrzebują energii z glikolizy...

Krótie info po polsku:
http://www.dziennik.pl/nauka/article18984/Zabic_raka
_raz_na_zawsze.html

Strona po angielsku:
http://www.thedcasite.com/

SM

Czy to jest przepuklina rozworu przelykowego?
praca na kopalni w okularach
Dziwne uczucie w gardle.
ból głowy po przebudzeniu
poszukuje listy laboratoriow z telefonami