"Tort" warzywny w galarecie - polecam!

1. Data: 2001-12-10 23:12:09

Temat: "Tort" warzywny w galarecie - polecam!
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim,

naszła mnie właśnie ochota na to co w tytule i pomyślałam, że może też
chcielibyście spróbować - po schabie w galarecie, rybach w galarecie,
galaretkach drobiowych, galantynie w galarecie, szynce garnrowanej itp. zawsze
jakaś zmiana się przyda, a z wyglądu "tort" prezentuje sie efektowniej, że o
smaku nie wspomnę. A robi się go prosto, choć trzeba mieć nieco czasu: na dnie
tortownicy układamy warstwę liści sałaty, a na to kolejne warstwy (szynka,
świeży ogórek, gotowana marchew, surowa cebula, salami, rzodkiewki, groszek
konserwowy, drobno siekany por, pomidor, żółty ser - tu ostrożnie, bo miękkie
gatunki się nie nadają, jaja gotowane na twardo itp. itd. co kto lubi i w czym
gustuje). Każdą warstwę lekko podlewamy galaretą, a na koniec wszystko pięknie
zalewamy i do lodówki. A jak już się ładnie wszystko zestali to wykładamy na
tablet do tortu i serwujemy - można udekorować majonezem i świeżą pietruszką.
Efekt murowany - i smak też (o ile galareta będzie dobrze doprawiona).

I tyle! Smacznego

Kundzia z kubkiem pod brodą (bo już mi ślikna cieknie).

PS. Jakbym właśnie zdublowała znany Wam przepis to wybaczcie, mam taką ochotę
na ten "torcik", że nie mogłam się powstrzymać... Pzdr

1. Data: 2001-12-11 08:15:17

Temat: Re: "Tort" warzywny w galarecie - polecam!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
> PS. Jakbym właśnie zdublowała znany Wam przepis to wybaczcie, mam taką
ochotę
> na ten "torcik", że nie mogłam się powstrzymać... Pzdr

normalka, jak to Mechcia niedawno powiedziała ile kucharek tyle przepisów.
Ja też robię taki torcik, ale prostszy: w misce układam kukurydzę, kostki
albo paski papryki, groszek zielony, może być fasolka zielona, brokuły,
jajka na twardo, trochę konserwowej papryki, czasem paseczki szynki i
zalewam galaretą instant. Pycha :-)
Aha, do tego nieodłączny sos do galaret domowej roboty (tatarski albo z
jajeczkiem w środku)

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-12-11 18:14:30

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zalewam galaretą instant. Pycha :-)
> Aha, do tego nieodłączny sos do galaret domowej roboty (tatarski albo z

no tak! ja dodaje kukurydze ale w tych malutkich kolbach- w zalewie,
pokrojona w plastry-bardzo ladnie wyglada:)

Mechcia
a do galarety sos chrzanowo-majonez\owy z koperkiem

1. Data: 2001-12-13 17:26:41

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> gustuje). Każdą warstwę lekko podlewamy galaretą, a na koniec wszystko pięknie
> zalewamy i do lodówki.

galaretka? jaka galaretka? przeciez nie owocowa ;)

> A jak już się ładnie wszystko zestali to wykładamy na
> tablet do tortu i serwujemy

co to jest tablet do toru?
znow wychodzi moje nieobycie kulinarne ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-12-13 17:52:36

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> galaretka? jaka galaretka? przeciez nie owocowa ;)

> co to jest tablet do toru?
> znow wychodzi moje nieobycie kulinarne ;)
>
> pat

ja mysle ze to TABORET ale :
kundzia nie mogla powiedziec "r" bo miala pelna buzie tego tortu i sie
zachlysnela i wyszedl TABLET.

Mechcia
tylko niech mi tu kundzia nie robi wlllllllllllllllllllllllllllll
:)))

1. Data: 2001-12-13 18:25:26

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachlysnela i wyszedl TABLET.
>
> Mechcia
> tylko niech mi tu kundzia nie robi wlllllllllllllllllllllllllllll

to tylko trochę po niemiecku było. Tablett to po polsku taca.

Waldek

1. Data: 2001-12-13 18:29:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zachlysnela i wyszedl TABLET.
>
>Mechcia
>tylko niech mi tu kundzia nie robi wlllllllllllllllllllllllllllll

to moze byc taka dykturka powleczona sreberkiem jako spod tortu,
no bo za co go zlapac jak sie chce go przestawic, lub wrecz
podniesc i gdzies przelozyc???NO?? taboret odpada, do takiej,
dajmy na to, lodowki marnie wchodzi. a gdyby mu nogi odrabac.?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 19:27:36

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gnsh1u459o0iu6mvmr0ehh3sn5rrcbkfa4@4ax.com...
> [...]
> podniesc i gdzies przelozyc???NO?? taboret odpada, do takiej,
> dajmy na to, lodowki marnie wchodzi. a gdyby mu nogi odrabac.?

a czy ja mowie ze ten taboret z nogami trza do lodowki pakowac??? a na
balkon to nie laska?

Mechcia

1. Data: 2001-12-14 09:33:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu napisal:

> (...)
> to tylko trochę po niemiecku było. Tablett to po polsku taca.

A nie jest to po prostu patera do tortu? Podobna do takiej do owoców,
tylko z płaskim dnem?

Krycha

1. Data: 2001-12-14 09:42:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisala:
(...)

> taboret odpada, do takiej,
> a czy ja mowie ze ten taboret z nogami trza do lodowki pakowac??? a na
> balkon to nie laska?

:-))))))No nie, macie mnie na sumieniu. Wykonałam klasyczne C|N>K
Już sam taboret w lodówce wystarczyłby, ale laska na balkonie
mnie dobiła.

Krycha

i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
Pozegnanie z Afryka tez mamy
Re: i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
AJERKONIAK
sposob na idyka