Toskanskie ogrody Powella XXX

1. Data: 2005-02-28 17:59:38

Temat: Toskanskie ogrody Powella XXX
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj znalazlam (oprocz innych swietnych wzorkow)

http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=krizkove_vysivani
&from=12138

--
Pozdrawiam :-)
AniaK

1. Data: 2005-02-28 22:45:24

Temat: Re: Toskanskie ogrody Powella XXX
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana_Koli napisał:
> Tutaj znalazlam (oprocz innych swietnych wzorkow)
>
> http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=krizkove_vysivani
&from=12138

hehehe, tia ..... widze ze xxx przeslonily Ci swiat :)

sekutnica bez czasu
(ale w srode mam nadzieje na odzyskanie, wreszcie)

1. Data: 2005-02-28 23:38:40

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica"

&from=12138

> hehehe, tia ..... widze ze xxx przeslonily Ci swiat :)
************

Tu naprawde nie ma sie z czego cieszyc .....
;-))

> sekutnica bez czasu
> (ale w srode mam nadzieje na odzyskanie, wreszcie)
********
bilans sie konczy czy jak ???
;-)

Ania tez bez czasu ale i bez nadziei ...
--

http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

1. Data: 2005-03-01 06:32:35

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ********
> bilans sie konczy czy jak ???
> ;-)
>
> Ania tez bez czasu ale i bez nadziei ...

dzis puszczamy raport na gielde i LUZIK, WRESZCIE

sekutnica z kawom

1. Data: 2005-03-01 06:47:32

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz duuuuuużego buziaka za te ogrody :)
Uwielbiam jego wzory.

reniek

1. Data: 2005-03-01 23:27:22

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reniek" ...
> Masz duuuuuużego buziaka za te ogrody :)
> Uwielbiam jego wzory.
>
> reniek
**********
Ciesze sie, ja tez je bardzo lubie :-)
Ania znad krzyzykow i czeskiego forum

1. Data: 2005-03-02 04:27:09

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "reniek" ...

> **********
> Ciesze sie, ja tez je bardzo lubie :-)
> Ania znad krzyzykow i czeskiego forum

Jesli chcecie jeszcze wiecej, a nie widzialyscie tego, to prosze:
www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=ender&RubrID=68
878
brakuje chyba juz tylko dzbanka i pan...
pozdrawiam
Ula

1. Data: 2005-03-02 11:02:41

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=ender&RubrID=68
878
> brakuje chyba juz tylko dzbanka i pan...

No teraz jestem szczęśliwa :)) Czuj się uściskana i wycałowana :)))
A jest tam jakiś link do wolnego czasu ? ;))

reniek

1. Data: 2005-03-02 13:05:14

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

878

> No teraz jestem szczęśliwa :)) Czuj się uściskana i wycałowana :)))
> A jest tam jakiś link do wolnego czasu ? ;))
>
> reniek

czuje sie!!! a dzbanek masz? chcesz? ten z obwisnietymi galazkami?
...!

Ula

1. Data: 2005-03-02 14:04:58

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czuje sie!!! a dzbanek masz? chcesz? ten z obwisnietymi galazkami?
> ...!
>
> Ula

No pewnie, że chcę ! :))
Jeszcze raz dziękuję :)

reniek

zamiesznie z linkiem
xxx kalendarz aztecki poszukiwany
xxx szukam autek, pomożecie?
Poszukuję schematu xxx dziewczynka z motylkiem
tamborek do pikowania patchworków