Towarzystwa wspolnoty insynuacji

121. Data: 2010-10-26 19:21:14

Temat: Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 21:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mi tez. Ciekawe co dalej. BTW czemu sie podoba?

Bo to zdecydowanie zmienia mi optykę, a postać Ghosta się przebudowuje.

Ewa

122. Data: 2010-10-26 19:22:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 21:11, Ghost pisze:
> A pierwotne pytanie
> bylo naprawde psychogiczne i dotyczylo powszechnosci zjawiska.

Na pierwotne odpowiedź padła zanim je zadałeś - w poście, pod którym je
zadałeś.

Ewa

123. Data: 2010-10-26 19:23:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to zdecydowanie zmienia mi optykę, a postać Ghosta się przebudowuje.

Na plus czy minus? Musze sie zastanowic czy sie oplaca.

124. Data: 2010-10-26 19:24:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pierwotne odpowiedź padła zanim je zadałeś - w poście, pod którym je
> zadałeś.

Znaczy wiekszosc.

125. Data: 2010-10-26 19:32:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 21:24, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Znaczy wiekszosc.

Nie znaczy.

Ewa

126. Data: 2010-10-26 19:33:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 21:23, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Na plus czy minus? Musze sie zastanowic czy sie oplaca.

A co się będzie opłacało? chcesz mi się przypodobać?

Ewa

127. Data: 2010-10-27 07:11:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znaczy.

Ciuciubabce juz dziekujemy.

128. Data: 2010-10-27 07:11:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co się będzie opłacało? chcesz mi się przypodobać?

Nie Tobie.

129. Data: 2010-10-27 11:14:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 09:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ciuciubabce juz dziekujemy.

A przejrzałeś kontekst?

Ewa

130. Data: 2010-10-27 11:14:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 09:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie Tobie.

To dlaczego mnie o to pytasz?

Ewa

Jesiennie...
MINI - PRECZ
Gaba Kulka vs Młynarski
Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.
Fajne. Mamusia i synuś.