Towarzystwa wspolnoty insynuacji

131. Data: 2010-10-27 11:40:13

Temat: Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4cc809a5$0$22797$65785112@news.neostrada.pl...

> To dlaczego mnie o to pytasz?

Bo jestes probka.

132. Data: 2010-10-27 11:45:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 13:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Bo jestes probka.

O nie, takiej zniewagi to ja nie zdzierżę i będę niemiarodajna.
;)

Ewa

133. Data: 2010-10-27 14:09:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:zz51fmn964er$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 26-październik-10 pędzel Chiron zmalował:

> No ale mi wytłumacz, bo nie bardzo wiem jak to ugryźć.

Czy aby napewno pisząc coś- nie miałeś chęci, abym to w określony sposób
skomentował? W sensie: wręcz liczyłeś na to - z czego nie wynika, że pisałeś
to wyłącznie po to?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

134. Data: 2010-10-27 14:23:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O nie, takiej zniewagi to ja nie zdzierżę i będę niemiarodajna.
> ;)
>
> Ewa

Więcej, jesteś substytutką mamy trenejra
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

135. Data: 2010-10-27 20:31:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 16:23, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Więcej, jesteś substytutką mamy trenejra
> :-)

Substytut i próbka. No nie mogłam lepiej się urządzić. ;)

Ewa

136. Data: 2010-10-27 21:14:15

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel Chiron zmalował:

> [...]
> skomentował? W sensie: wręcz liczyłeś na to - z czego nie wynika, że pisałeś

A Ty jesteś w stanie przewidzieć czyjeś komentarze?

137. Data: 2010-10-28 05:56:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:ab52q10kvqof$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 27-październik-10 pędzel Chiron zmalował:

> A Ty jesteś w stanie przewidzieć czyjeś komentarze?
Tak- tylko w niektórych sytuacjach zastanawiam się, czy i na ile ja
prowokuję kogoś do takiego komentarza.
Wiem, mam trochę "odchył" na tym punkcie- ale kiedyś ja manipulowałem
ludźmi, więc i mną manipulowano. Od momentu, kiedy zacząłem to zmieniać-
zwracam uwagę na najmniejszy nawet przejaw manipulacji.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

138. Data: 2010-10-28 07:23:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 07:56, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Wiem, mam trochę "odchył" na tym punkcie- ale kiedyś ja manipulowałem
> ludźmi, więc i mną manipulowano. Od momentu, kiedy zacząłem to zmieniać-
> zwracam uwagę na najmniejszy nawet przejaw manipulacji.

Ok, ok, ale przeciez znaczna czesc ludzi
robi to, tzn manipuluje drugim czlowiekiem,
podswiadomie.
Poddaja sie oni bowiem naciskom, ktore
wywiera nan podswiadomosc wlasnie, podczas
automatycznego procesu szukania optymalnych
dla danego osobnika, wyjsc z danej sytuacji.

Gdybys oskarzyl tegoz osobnika o manipulacje,
bedzie sie bronil, twierdzac, ze to nieprawda.

Broni sie jego Swiadomosc, bo to, co zauwazyles
TY, pozostaje POZA swiadomoscia Twojego
rozmowcy.

Co Ty na to?

139. Data: 2010-10-28 07:57:38

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-październik-10 pędzel Chiron zmalował:

> [...]
> ludźmi, więc i mną manipulowano. Od momentu, kiedy zacząłem to zmieniać-
> zwracam uwagę na najmniejszy nawet przejaw manipulacji.

Imho - każdy widzi to, co chce widzieć. Inaczej mówiąc - "najmniejszy nawet
przejaw manipulacji" można dostrzec w pojedynczej literze alfabetu.

140. Data: 2010-10-28 08:04:25

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-październik-10 pędzel Hanka zmalował:

> [...]
>
> Gdybys oskarzyl tegoz osobnika o manipulacje,
> bedzie sie bronil, twierdzac, ze to nieprawda.
>
> Broni sie jego Swiadomosc, bo to, co zauwazyles

BTW - wartałoby zdefiniować manipulację.
Wg mnie - podświadoma manipulacja, to nie manipulacja.

Co Ty na to?
:)

Jesiennie...
MINI - PRECZ
Gaba Kulka vs Młynarski
Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.
Fajne. Mamusia i synuś.