Trąba w Orzyszu

1. Data: 2002-07-08 06:17:08

Temat: Trąba w Orzyszu
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podali w radio, że Orzysz zdemolowało!
Mam nadzieję, że Krzysztofowi krzywda się nie stała....
Ani tarasowym...
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2002-07-08 08:59:49

Temat: Re: Trąba w Orzyszu
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Podali w radio, że Orzysz zdemolowało!
> Mam nadzieję, że Krzysztofowi krzywda się nie stała....
> Ani tarasowym...

Zawsze uważałem, ze w Lublinie i okolicach - podobnie jak w Orzyszu -
mieszkają porządni, wrażliwi i serdeczni ludzie.
Szkody sa duże, ale nie u mnie. Zawężę się do sprawy która najbardziej Cię
interesuje.
"Tarasowe trzymają się mocno". Złamało mi jedną z cytryn, przeciążoną
owocami.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-07-08 10:00:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> [...]
> mieszkają porządni, wrażliwi i serdeczni ludzie.
> Szkody sa duże, ale nie u mnie. Zawężę się do sprawy która najbardziej Cię
No to się zwyczajnie cieszę. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-07-09 07:04:38

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Traba praktycznie ominela Orzysz. Najwieksze szkody sa w Piszu i miejscowym
Nadlesnictwie. Zniszczonych jest ok. 14 tys. hektarow drzewostanow (do 3 mln
m3 drewna) co daje 1/3 powierzchni tego najwiekszego w Polsce Nadlesnictwa.
W Nadl. Drygaly wylamalo i wywalilo ok. 600 tys m3 drewna, a w Nadl. Borki
ok. 200 tys.. Jak ktos ma mozliwosc - niech sobie to zobaczy. Sprawa moze
sie powtorzyc juz jutro, ale rownie dobrze za 500 lat. Zjawisko nie ma
swojego odpowiednika na terenie Europy. Sa to najwieksze straty w historii
skoncentrowane na tak malym obszarze.

Pozdrawiam, PZ

5. Data: 2002-07-09 08:14:14

Od: "Too Old w pracy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agbngr$ilc$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

Cię
> No to się zwyczajnie cieszę. :-)))

Kurdę jak tu miło ;-)))
Normalnie Wersal.

-
J.Krzysztof Chiliński
dom : j...@p...pl ; j...@p...onet.pl
praca : j...@i...pl
http://republika.pl/jkch1/
http://www.tymofarm.pl/

6. Data: 2002-07-10 05:27:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w pracy" <j...@i...pl> napisał
> Kurdę jak tu miło ;-)))
> Normalnie Wersal.

Drogi, stary Tolu.
Trzeba czytać w kontekście i między wierszami.
W tym przypadku, obaj staraliśmy sie pokazać z dobrej strony, jednocześnie
wykazując swoją złośliwą serdeczność. Jest to rodzaj sportu.
Jak widzisz trudno jest rozumieć wypowiedzi na grupie.
Jak wiesz, ten jest lepszy, który potrafi robić lepsze wrażenie.
Aha, do Wersalu to jeszcze mojemu ogrodowi trochę brakuje.
Z Wyżyn Szczerości Orzyskich ( o moim Bogusiu zawsze pamiętam):
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2002-07-10 06:32:07

Od: "Too Old w pracy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agggni$otc$...@n...tpi.pl...
> Aha, do Wersalu to jeszcze mojemu ogrodowi trochę brakuje.
> Z Wyżyn Szczerości Orzyskich ( o moim Bogusiu zawsze pamiętam):

Ogrodów francuskich nie znoszę .
Ostatniego zdania nie rozumiem - tego w nawiasie , czy to też rodzaj sportu?

-
J.Krzysztof Chiliński
dom : j...@p...pl ; j...@p...onet.pl
praca : j...@i...pl
http://republika.pl/jkch1/
http://www.tymofarm.pl/

8. Data: 2002-07-10 06:42:18

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof
Marusiński

>Z Wyżyn Szczerości Orzyskich ( o moim Bogusiu zawsze pamiętam):
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Serce mi pokrzepiłes :-)
Z radościa w sercu idę na ryby:-) albo do pracy,rzuce monetą :-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

Thyridopteryx ephemeraeformis
slowo o wierzbie
czemu mnie dlugo nie bylo.....no i co u nas
Wakacyjne problemy
Wystawa lilii